neděle 3. března 2013

Breussova kůra - 8. den

Ráno vstávám v 7, připravuju se na nedělku, hlad je strašný a tak si vařím cibulový vývar. Potom hlad trochu ustane. Po kostele přišli naši, mají 5. den a oba se cítí slabí jako mouchy. Ale hlad nemají. Chtějí to držet jenom 7 dnů, takže končí v úterý. Dala jsem jim instrukce ohledně ukončení 7 denní hladovky podle knihy MUDr. Partykové.
Je mi divné, že všichni kdo tuhle dietu drží už tak po 3 -4. dnu NEMAJÍ HLAD, ale já mám pořád hlad jak herec! Nevím, čím to je.
Pak dělám k obědu pečené kuře, rýži a mrkvový salát. Pečené kuře tak brutálně voní, že musím jít pryč. Ta proklatá vůně prostoupila celý dům, že jí nikde neuniknu!!!
Po obědě jsem si dala dvacet, které se protáhlo na 2 hodiny... Fafa mi říká, ať toho nechám, že vidí, že jsem slabá...asi má strach, že přestanu doma fungovat :-)
Odpoledne doděláváme totální generální debordelizaci dětského pokoje (začali jsme včera a sobota nám nestačila!!!..)možná to souvisí s mojí potřebou očisty jak mě tak i prostředí okolo.
Včera jsem si dělala 1. klystýr a docela bych poradila začít s tím i dřív než 7. den, Každopádně se cítím krásně odlehčeně!
Večer si děti dělají tousty s nugetou. Otvírám nugetu a čichám k ní. Přemýšlím jestli co by se stalo, kdybych do ní zabořila lžičku a celou jí snědla. Došla jsem k názoru, že tohle už mě neláká, že by mi bylo fakt hodně blbě. Večer koukáme na Superstar. Uvařila jsem si hrnek mátového čaje. Aspoň zapomenu na hlad...

Žádné komentáře:

Okomentovat