středa 13. března 2013

Breussova dieta - 18. den

Ráno vstávám cca v 7, cítím, že jsem spala málo, šla jsem spát v 1 hodinu, protože jsem dodělávala překlad.
Po vypravení Vikíska do školy (snídaně, svačina, pití, léky) sedám k překladu, abych to po sobě ještě jednou přečetla, než to odešlu. Střídavě u toho usínám.
Cvičím, protože poslední dobou mám zase problémy s křížem, cviky docela zabírají, dávám si i posilovačky na břišní a zádové svaly. Mám taky hodně ztuhlou šíji, možná si skočím někam na masáž. Zajímaví je, že poslední asi 4 dny se mi váha ustálila na 69,7 a nehne se. Což je docela dobře, protože rychlé hubnutí by mi určitě přineslo jojo efekt.
Pak dodělávám a odesílám překlad, a ještě dodělávám prezentaci na dnešní správní radu Aliance.
Prezentace dopadla dobře, zdálo se, že jsou členové spokojení, docela jsem měla pocit, že vím, o čem mluvím.
Zpátky domů, doma s Betkou vaříme, pak běžný provoz… chvilkami mám docela hlad, usrkávám vodu ze zelí, doufám,že nevadí, že je trochu pálivá (byla v tom feferonka).
Večer vařím tagliatele s pestem, hlad zaháním čajem. Jsem strašně ospalá a nejradši bych s sebou praštila do postele. Ale pak bych se zase budila v noci. NO nevadí, blíží se 22. hodina, tak teď už jdu doopravdy spát. Těším se na svoji pohodlnou postel a chlupatou deku, kterou jsem dostala k narozeninám!

Žádné komentáře:

Okomentovat