pátek 29. března 2013

Breusova kůra - 34. den - Velký Pátek

Dnešek ve znamení jídla, jídla, jídla.... na které jsem se jenom koukala...
Ráno nákup v tržinici (zelenina, nádhera, už jsem si malovala, co všechno si koupím, až zase budu moct jíst, čerstvé bylinky, ovoce...), odpoledne nákup v Lidlu, Fafa nakupoval jak utrženej z řetězu, možná má permanentní hlad když vidí mě...pak nákup v masně -to mě zas tak moc nelákalo.... tak si Fafa zase přišel na svý, koupili jsme skopový maso, pak si koupil jitrničky a jelítka, pak slaninu, ...
v poledne Betka vařila celozrnnou rýži s čerstvou zeleninkou a kuřecími stejky... potom mi odpoledne dělali chutě s nachoskama a salsou a večer u nás Tsidinovi a zase se jedlo!
Ale ustála jsem to.

Večer jsem šla do kostela a Betka mi přibalila Kryštůfka. Kryštůfek byl v kostele zlatej, šel se mnou i k večeři Páně. JInak kostičku chleba jsem nenápadně strčila do kapsy u kabátu a vína jsem se napila jenom mikroskopicky...
Kryštůfkovi se moc líbily stříbrné kalichy a pak písničky. Možná ho budu vodit do kostela častějc.

Večer si rovnám a třídím písně do geshemu.

Žádné komentáře:

Okomentovat