neděle 31. března 2013

Breussova kůra - 36. den - velikonoční neděle

Ráno změna času - vstala jsem o hodinu pozdějc, protože jsem si myslela, že se mobil automaticky přečasuje, ale nepřečasoval. Stihla jsem to do kostela jen tak tak. Ale aspoň jsem se vyspala.
V kostele - pár lidí mi řeklo, že jsem omládla a že mi to strašně sluší! Hm...dobře se to poslouchá :-)

Pak domů, vaříme s fafou kuře v zelenině a pečeme skopové maso v troubě, plus salát.
Tsidinovi přišli asi v půl 2, obědváme (já šťávu a čaj), přinesli moji oblíbenou banánovou bábovku...aúúúúúú... a Mofo sakay (placky se zeleninou a ochucené pálivkou....ach jo...)
Tak v podstatě celý odpoledne sedíme, já koukám na jídlo, pak pečeme s Juli chleba (naučila mě rychlej recept, kdy můžu použít tu pšenici, která se rozmixuje na mouku...), a nakonec pečeme muffiny.

Jsme docela groggy... odcházejí po 23. Ale bylo to moc hezký odpoledne.
Kluci jsou u nás na noc. Nařídila jsem jim, že ve 12 musí být v posteli... já jdu spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat