čtvrtek 28. března 2013

Breussova kůra - 33. den

Ráno jsem byla na kontrole na cévním (zjistili mi nějakou nedostatečnost žil dolních končetin). Čekala jsem 3 hodiny (!!!) než mě vzali na řadu! Přiváželi samé akutní případy. Naštěstí jsem si vzala knihu a koupila vodu. Když jsem došla na řadu, zjistila jsem, že pan profesor si nechal odvézt ultrazvuk. Pan doktor mi to kulantně vysvětlil, že jako není potřeba dělat ultrazvuk každou kontrolu (tak na co jsem tam kurva chodila....???) ale využila jsem příležitosti, a nechala si od něj napsat žádanku na lymfo poradny s tou rukou, co mi občas otéká. Takže to nebyl úplně ztracenej čas.

Betka vařila oběd, vonělo to krásně.

Jinak furt překládám. fafa odvezl Vikiho k Tsidinům.

Večer přichází Fafa, večeří, já sedím v kuchyni, a po večeři mu předávám dárek k narozeninám (boxerky a parfém Hugo Boss), má radost.

Večer mám dost hlad, upíjím šťávu ze zelí, zelí vždy doleju vodou..takže už skoro vůbec není kyselý.
Pak jsem zjistila, že mi zbylo ještě docela hodně šťávy.

Překlad dokončen v 23:00. ještě odeslat a spát...

Žádné komentáře:

Okomentovat