pátek 1. března 2013

Breussova kůra - 6. den

Ráno vařím čaje, odšťavněno mám už od včerejška. Pak ještě svačiny pro děti. Měřím si tlak : 115/70, takže docela ok.
Oblékám se, kalhoty na mě trochu plandají, je to dobrej pocit. Hlad nemám. Běžím do obchůdku (zase pozdě, jestli ten chlápek s pečivem přijde a já tam nebudu, tak to bude docela průser...). Přestupuju na Florenci a výstup do schodů mi dělá trochu problém. Cestou do obchůdku mě všichni předbíhají, nebo spíše předcházejí.
V obchůdku vše ok, chlápek s pečivem přijel asi minutu poté, co jsem dorazila. Mám dobrou náladu, a cítím se lehce euforicky. Lidi se na mě usmívají a dávají mi spropitné...(zvláštní...) bavím se s jednou starší paní, která je po operaci melanomu a nedávno jí našli nález na plicích. Povídám si s ní, dávám jí informace ohledně jmelí a nakonec se loučíme a paní mi podává ruku. Musela jsem potlačovat slzy. Ta paní mi povyprávěla skoro celý svůj chorobopis. Je mi jí strašně líto.
No každopádně mě to dneska baví. Skoro mě mrzí, že odcházím.
Dopoledne přišla jedna zajímavá starší paní (cca 66 - 70 let). Ptala se mě na nějaké produkty a byla evidentně velice informovaná o makrobiotice. Říkala mi, že začala s MB nedávno, a že jí to moc zajímá, ale že někdy má pocit, že by mohla celý den stát u plotny. Řekla jsem jí že by bylo dobrý třeba domluvit se s kamarádkou a třeba se střídat ve vaření. A ona mi řekla: prosím vás, kdepak ženský v mým věku, žádná z nich se nezajímá o zdravou životosprávu. To radši žerou tuny léků než by se trochu omezily. Jedna moje známá má po operaci, prso pryč, dělohu pryč, a myslíte, že si něco odepře? I když jí to zabíjí? Ani náhodou! Ty lidi se prostě chtějí sami zabít, jinak to nevidím!
Osvícená to paní!
Jinak hlad je dneska snesitelnej, odpoledne cestou domů se stavuju "U Džoudyho" a kupuju si knihu Hladovění pro zdraví, autorka MUDr. Vilma Partyková,je to nesmírně zajímavá knížka, konečně alternativní medicína z pohledu odborníka... kromě toho si kupuju kadidlo, kadidelnici, kokosové uhlí, chystám se na generální úklid bytu a potom se byt má vykouřit, aby se byt zbavil špatné energie. Já vím, že to zní dost ezoreticky, ale mám pocit (a nejsem sama), že u nás doma je fakt dost blbá energie. Tak uvidíme.
Večer vezem Betku k "tchánům", potom do kauflandu na nákup (dneska mě to kupodivu tolik nevyčerpává), pak do pizzerky objednat pizzu pro zbytek rodiny a pak domů Doma si vařím čaj banchu (nevím, jestli je povolený, ale myslím si, že nemůže škodit...) a pak asi hodinu vyklízím nákup, zatímco rodinka spokojeně baští pekelně vonící pizzy. Ale nějak mě to neirituje. Večer pohov, počítač, kniha..

Žádné komentáře:

Okomentovat