čtvrtek 14. března 2013

Breussova kůra - 19. den

Ráno jsem si nestihla zacvičit, docela mě pobolívají záda, prostě ráno MUSÍM cvičit, protože se pak cítím mnohem líp.
Dělám šťávy, čaje, pak dopoledne hlídám Štofíčka, Betka jde na rehábku. Sestřička jí už po 4. odblokovávala žebra. Usoudily jsem, že to není normální. Objednala se k Petru Novákovi (čínská medicína, je to člověk, který má opravdu širokej záběr. no tak uvidíme, co jí řekne...
Vařím vývar - 1) kuřecí, 2) zeleninovej.
Přichází Viki i Erička vývar jim chutná. Do toho Betka vaří cizrnu, takže máme v kuchyni jak po výbuchu.
Uklízím, potom chvilku překládám, a pak už je čas jít na kytarovej koncert, na který nám bylo doporučeno jí Vikískovou paní učitelkou kytary. Prý motivační.
Koncert se koná v Emauzích, trochu bloudíme, nemůžeme najít správnej vchod, netušila jsem, že klášter v Emauzích je tak rozlehlej. Je zima jak v psírně, určitě minimálně 5 pod nulou :-(
Nakonec vcházíme do prostor kláštera, jdeme dlouhou chodbou, která je matně osvětlená, vypadá to tam trochu jako v hororu. Nakonec nacházíme dveře s označením Refektář, a jdeme dovnitř. Koncert už je v běhu. Bylo to moc hezké, Viki se trochu nudil...
Večer zase vařím - guláš a peču švestkovej drobenkovej koláč, protože zítra jsem celej den pryč, jedeme do Obříství na sněženky. Doufám, že tam nezmrznu...

Žádné komentáře:

Okomentovat