úterý 12. března 2013

Breussova kůra - 17. den

Myslím, že jsem překonala krizi. Energeticky se cítím úplně v pořádku.
Dopoledne hlídám chlapečka, Betka s Honzou jdou na trénink. Pak vařím oběd, odpoledne překládám. Dostala jsem hlad, vařím si čistý cibulový vývar.
K tomu trochu "mlsám" šťávu z kysaného zelí. Pak zas hlídám, v půl 6. jdu na zkoušku pěveckého souboru.
Večer mi volá pí ředitelka z Aliance, řešíme moji prezentaci na zítřejší správní radu. Paní ředitelka je na pokraji sil, je přepracovaná, myslím, že by měla trochu zvolnit tempo.
Večer jsem zjistila, že mám ještě spoustu šťávy, tak po douškách upíjím.
Objednala jsem se ke kadeřnici, vlasy mám jak po výbuchu, nejde s nimi nic dělat.
Jinak pleť mám hladkou, hlavně na obličeji. Hodně se mi lepšila celulitida.
Cítím sobě spoustu energie, dobře se mi překládá, akorát nemám moc fyzičku, např. zadýchávám se do schodů. No ale to snad vyřeším později.

Žádné komentáře:

Okomentovat