středa 27. března 2013

Breussova kůra - 32. den

Včera jsem si nestihla udělat záznam. Zážitek dne: večerní benefiční koncert Geshemu v centru Maják v Ječné ul. Na zkoušce jsem řekla A. že zpívat nebudu, protože minimálně polovinu písní neznám. Ale A. mi řekla, ať určitě zpívám, abych je podpořila. No tak fajn, holka, říkám si, za následky neručím... Tak jsem se drze vyškrábala na pódium, asi 1/3 písní jsem znala, 1/3 tak napůl a třetinu vůbec, tak jsem jenom otvírala pusu. Ale atmosféra byla úžasná, a mě bylo skoro do breku z těch emocí. Sklidili jsme potlesk, pak opakovačka. Byl to strašně krásný zážitek. Večer překládám.

dnes ráno se mi hoooodně nechce z postele.. ale možná je to tím, že jsem šla spát hodně pozdě.
Nakonec vstávám, připravuju svačiny..sobě šťávu, čaje, uklízím kuchyň...Eri nejde do školy, prý ji bolí břicho. Naordinovala jsem jí šetřící dietu.
Pak překládám, kolem poledne vařím - restované lososové filety, bramborová kaše se smaženou cibulkou a zelenina dušená v páře.
Odpoledne jdu s Vikim shánět společenské boty - jde v sobotu s Tsidinovýma na svatbu. Ale zjišťuju, že je to nadlidský úkol.
Pak jdu s Vikim nakroužek mladého badatale, paní učitelka je velmi mladá a děti se jí trošku vymykají kontrole, hlavně jedna holčička, která je nadměrně aktivní a zvídavá, a občas přejímá velení. Nakonec paní učitelka zapálila filtrační papír, který vzplanul jasným plamenem a chvíli se jí ho nedařilo uhasit, k velké radosti dětí. Viki řekl, že se mu tam líbí a že tam bude chodit.
Pak jdeme rovnou na tenis, a já pak domů.
Pak překlad, chvilkama hlídám Štofího.
Mám dost hlad, a jsem slabá jako moucha. Největší problém mi dělá vyjít schody. Doufám, že se to brzo upraví.
Večer si dělám cibulový vývar. Bolí mě v zádech.

Žádné komentáře:

Okomentovat