sobota 30. března 2013

Breussova kůra -35. den

Dnes jsem spala do půl 10., což se mi už dlouho nestalo! Vůbec se mi nechce vstávat.
Dopoledne uklízíme, vytíráme, apod. Pak vařím oběd, zapečené brambory se sýrem a smetanou a rajčaty, voní to šíleně dobře!!! Mlask, slint....
Fafa drží dnes dietu z kefíru, nepije nic než kefír.
Poté co se holky najedly, jsme sbalily košťata, kýle, hadry, mopy a Fafa nás zavezl do betčinýho novýho bytu. Pak jsme se museli ještě vracet, protože Betka zapomněla klíče...
Pustily jsme se do ůklidu, Štofí docela dlouho spinkal v sedačce, já jsem si vzala na paškál lednici a kuchyňskou linku. V mrazáku zůstalo po minulejch nájemnících pytel hranolek, pak nějaký kuličky, vypadalo to jako krokety, ale nebylo to v orig. balení tak to letělo do koše spolu s mraženýma vánočkama a něčím, co vypadalo jako zamraženej vývar. Přemýšlela jsem co by to mohlo být za vývar, a Eri to okomentovala: necháme to rozmrazit a počkáme až to promluví a pak to dáme do zoo.
Tak jsem vytřela celou lednici, která byla notně cítit párkama. Zřejmě ti lidi nic jiného nejedli. Potom v lednici bylo ještě 5 balení obalovaného sýra v originálním obalu, chtěla jsem to vzít domů, ale Betka říkala, že to mohlo být toho pána, co tam chodí opravovat byt. Tak jsme to tam prozatím nechali.
Jinak jsme udělali kus práce: vytřeli vestavěný skříně, umyli koupelnu, wc a větší část kuchyně. Linka a hlavně to sklo na stěně za linkou bylo dost zaprasený, ale podařilo se mi to zdolat. Ještě chybí udělat horní linku, ale to už jsme neměly sílu.
Pak pro nás fafa přijel a doma jsme se s Eri pustily do pečení dortu. Dopadl myslím docela dobře, potáhly jsme ho fondánem a nahoru udělaly z obarveného fondánu travičku a kytičky a motýlka.
Zítra k nám přijdou Tsidinovi na oběd.
Mám docela hlad, hlavně jak pořád čichám nějaký vůně...
Jdu spát, mám toho dneska docela dost :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat