pondělí 25. března 2013

Breussova kůra - 30. den

No tak jsem poslední dobou byla v jednom kole, a ani jsem neměla čas si něco zapsat.
Zdravotní stav: celkem ok, akorát jsem šíleně zimomřivá, což v těchto mrazivých dnech (padají teplotní rekordy za posledních 80 let!!!) není nic moc...
Pak mě furt bolej záda, což přičítám tomu, že se mi ubývá svalstvo všude, taky mám furt vyschlo v puse, což řeším neustálým pitím čajů.. Váha dnes 66,7 kg. Celkový úbytek váhy přes 10 kg.

Jinak minulé úterý - středa jsem byla s Aliancí ve Františkových Lázních, což bylo super, hezky mi ten čas utekl, až na ty snídaně, obědy, apod... ale už jsem si zvykla, že na ty lidi jenom koukám.

Čtrvtek - nakupovali jsme s Fafou v globusu na sobotní návštěvu S. (rodičů Honzy), kdy jsme jim slíbil madagaskarské degustační menu.

Pátek - byla jsem s Evou (ředitelka Aliance) v Plzni, kde jsme měly pracovní schůzku. Pak vlakem domů, a večer byla oslava Evy narozenin. Návrat asi v půl 12.

Sobota - ve znamení vaření, vytírání, uklízení (vařili jsme 4 chodové menu + saláty + příloha...) a stihli jsme to tak tak... v 1 přichází S., jídlo jim hodně chutná, jsou nadšení a my jsme rádi :-) akorát já piju svoji řepu a čaje... mám zrovna na tohle pekelnou chuť :-(
Odchází asi v 8 večer. Pak úklid kuchyně, pak ještě peču 2 koláče pro zítřejší pohoštění v kostele.

Neděle: ráno jdeme s Vikim nachystat dolů pohoštění. Po kostele obsluha, nakládání nádobí do myčky apod. V kostele je Věrka s Ondrou, zvu ji na oběd spolu s našima (zbylo nám spousta jídla od včera).
Obědváme, a odpoledne sborový výlet do Komořanského údolí. Byla kosa jak na sibiři, ale výlet byl moc fajn.

Večer připravuju věci pro Alianci.

Dnes (t. pondělí). Ráno asi v půl 8. volá Eva, že máme schůzku s Lindexem (velká oděvní firma) a že Magda (naše PRka) nemůže z vážných důvodů, jestli bych nepřišla. Narychlo připravuju prezentaci v AJ a
frčím na Alianci. Schůzka dopadla myslím dobře (pan ředitel - Švéd, sympaťák, zdá se, že má pro naši činnost sympatie...). pak frčím domů a doma dělám jednoduché jídlo (rýže + kukuřice z plechovky + tuňák z plechovky). Sedám k překladu.
Odpoledne dělám pro děti popcorn v kastrolu (voní to strašně moc... úplně se mi sbíhají sliny....).

Zítra večer máme koncert s Geshemem, tak zítřek asi taky dobře uteče.... v neděli už budu odpočítávat poslední týden :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat