středa 6. března 2013

Breussova kůra - 11. den

Ráno peru, a v návalu potřeby očisty si dělám klystýr. Vymyslela jsem speciální vychytávku, už neležím v koupelně na zemi, což bylo krajně nepohodlné, ale lehla jsem si na sedačku, na kterou jsem položila složený ručník (pro jistotu), irigační soupravu jsem zavěsila na stativ, k ruce jsem si vzala mobil a telefon a knihu. Bylo to velmi pohodlné a dalo by se říct i příjemné. Když už jsem měla pocit že jsem plná, dala jsem si nohy na opěradlo sedačky a posunovala je po stěně nahoru, čímž se mi břicho dostalo nad úroveň trupu. Vše dobře dopadlo, dávám si sprchu, cítím se krásně odlehčeně.
Potom se pouštím do vaření, dělám fazolovou polívku a brambory zapečené s nivou. Stíhám i uklidit. Po 12. hodině přišla na návštěvu kamarádka s mrňouskem.
Pak na chvilku na hřiště i s dětma, je hezky ale trochu zima.
Večer mám staršovstvo. Chválí mě, že prý dobře vypadám a že jsem omládla.

Žádné komentáře:

Okomentovat