pondělí 18. března 2013

Breussova kůra - 23. den

Zjistila jsem, že ty nové kávové filtry jsou leda k vzteku. Naleju do nich šťávu, a hrc, filtr se protrhne. V podstatě jsem takto zničila asi 5 filtrů, pak jsem je dala do trychtýře, kde se sice neprotrhly, ale zato se ucpaly. Takže to přelévám z jednoho filtru do druhého, a podařilo se mi zlikvidovat asi 15 filtrů bez valného úspěchu.
Vzdávám to a jdu vařit bramborovou kaši.
Pak si dávám klystýr s citronovou šťávou.
Poté co se Viki vrátil, jsem mu dala oběd a pak vyrážím na pochůzky - Dr. - vyřídit si lázně, pak jdu shánět papírové filtry čajové, které nemůžu sehnat ve 2 drogeriích ani v Bille ani v Máji, a pak sraz s kámoškou v pizzerii u Divadla. Kecáme asi 2 hodiny u 1 šálku čaje. Číšník byl velmi milý a na moji prosbu, aby mi do zázvorového čaje přinesl horkou vodou mi bez řeči dolévá horkou vodu a nepočítá si za to ani korunu! Nechala jsem mu 10 kč dýško.
Kamarádka bohužel dost vydeptaná, přítel jí zahýbá, ona ho nechce ztratit a tak oba hrajou hru "já nic já muzikant".
Potom domů, něco málo udělat a pak běžím k Monči na ostříhání. Venku počasí hnusné, zima jak na sibiři, snízh s deštěm mám dva svetry a pořád se klepu jak ratlík. Monča mi udělala platinový mikádo. Mám radost. Kupuju ještě velkou láhev šampónu a mažu domů.
Absenci papírových filtrů jsem vyřešila rozstříháním utěrky a konečně je šťáva přeceděna. hurá! Asi nejlepší způsobe cezení šťávy. Že mě to nenapadlo hned.
Doma různé povinnosti, posílání plateb, apod. Kontroluju fafovi překlad, dodělávám něco pro Alianci, protože zítra jedem na dva dny do těch Frantovek.
Mám střídavě hlad, pobolívá mě hlava a záda. Půjdu spát, nemám ale nic nachystáno...

Žádné komentáře:

Okomentovat