neděle 17. března 2013

Breussova kůra - 22. den

Váha: 68,7 kg
Ráno se mi nechce vstávat, přičítám to tomu, že jsem šla pozdě spát (po půlnoci). Dušuju se, že dnes jistojistě půjdu spát dřív.
Po cvičení vstanu, a jdu dodělat kuchyň, udělat šťávu (včera jsem si v globusu koupila bio řepu a bio mrkev), pak dopíjím ledvinový čas (hurá, už ho dál nemusím pít, pije se jenom první 3 týdny!) Škrábu brambory na oběd, Fafa se uvolil, že dnes uvaří, za cenu toho, že mu oškrábu brambory.
Pak do kostela, máme dnes výroční sborové shromáždění, což znamená, že se kostel protáhne min. do 12.
PO kostele domů, doma už Fafa vaří, rád to přenechal mně. Připravuju ještě salát, pak obědváme, popíjím si svoji řepu.
Odpoledne mě zmohla únava, jdu si lehnout asi na dvě hoďky, sluníčko mi krásně svítí do obličeje, je to příjemné.
Pak se připravujeme, jedem k Honzovým rodičům prohlídnout si nový byt Betky a Honzy. Je to kousek od Tančícího domu, ve starém krásně zrestaurovaném domě. Byt nádherný, vysoké stropy, nově vymalovaný, skoro nová kuchyň se spotřebiči, obrovskej úložnej prostor, pak velkej pokoj oddělenej od kuchyně obrovskýma dřevěnýma šoupacíma dveřma, v pokoji prostorná vestavěná skříň z nerezu a skla, na podlaze parkety, malinká koupelna se sprchovým koutem a vedle wc + bidet.
Po prohlídce nás S. pozvali k nim domů, kde připravili úžasné pohoštění (já jsem se akorát koukala... ale už jsem si na to zvykla....), byli moc milí, je vidět, že se Betka u nich cítí dobře.¨
Pozvali jsme je na oplátku k nám domů příští sobotu. Bude to sice děsnej stres, protože jsem celej pátek pryč (v Plzni) ale bylo mi trapný to pořád odkládat. Vlastně oni nás pozvali asi 4x a my jenom jednou a to bylo takový jenom na rychlovku.
V půl 8. odcházíme, protože S. museli někam jít.
Večer připravuju něco pro Alianci a peru.
Bolí mě záda a mám ztuhlou šíji.
Přípravuju si klystýr, protože jsem si ho už dlouho nedělala...

Žádné komentáře:

Okomentovat