středa 6. března 2013

Breussova kůra - 10. den

Ráno se cítím celkem normálně, připravuju si na počítači věci pro Alianci, pak jdu na sezení, které trvá 2,5 hodiny. Šťávu a šalvějový čaj si beru s sebou.
Odpoledne mě Betka prosila, jestli bych s ní nezašla do haly 22 do tržnice, že by si ráda koupila nějakou zeleninu, protože chce začít vařit a stravovat se makrobioticky. Balíme Kryštůfka, berem kočár a vyrážíme. V hale 22 byla asi jenom 1/3 prodejců, ale i tak jsem nakoupily všechno, co potřebovala. Bylo toho plný úložný prostor kočárku. Cestou zpátky jdeme procházkou asi 2 stanice tramvaje. Je opět krásně, svítí sluníčko což mi dělá moc dobře.
Zpátky jdu rovnou na zkoušku pěveckého souboru Geshem. Nacvičujeme 3 písně na happening Pamatuj! na památku obětí holocaustu. Zkouška trvá 2,5 hod, pak domů. Zjistila jsem, že se mi tahleta dieta mnohem líp snáší, když jsem aktivní a pořád někde lítám.

Žádné komentáře:

Okomentovat