sobota 9. března 2013

Breussova kůra - 14. den

Ráno jsme vstala a udělala dvojnásobné množství šťávy i pro Fafu, který si prej dá dva dny diety. Pak jsem šla do centra Ajúrvédy na meditaci o radosti. Šťávu si beru s sebou. V centru to bylo krásné, vše podle feng-shu,uprostřed fontánka ve tvaru labutě, vyhřívaná podlaha... Trvalo to celkem 5 hodin a já jsem si krásně odpočinula.
Když jsem přišla domů, žádná dieta se nekonala, bylo tady navařeno - maso, rýže... ale šťávu si dali ještě k tomu.
Odpoledne zase překládám, večer dělám večeři - tvarohové knedlíky s rozmačkanými čerstvými jahodami s cukrem a smetanou. No přiznám bez mučení, vonělo to brutálně.
Večer jsem se dívala na kousek filmu s Karlem Gottem zamlada "Hvězda padá vzhůru" a nevím proč, strašně mi to připomnělo tu dobu a vzpomněla jsem si na ty svačinky, které maminka vždycky dělávala zedníkům, kteří opravovali kostel a dostala jsem na ně děsnou chuť, většinou to byly chleby namazané lančmítem nebo masem z konzervy nebo nějakou tvarohovou pomazánkou, obložené zeleninkou.
No tak radši jdu spát, abych ty chutě zaspala...

Žádné komentáře:

Okomentovat