středa 26. října 2011

Středa 26.10. 1. Aplikace jmelí

Dnešní den byl opět velmi radostný. 1) viděla jsem se s mojí skvělou kamarádkou Juilette, kam jsem mohla odvézt Vikíska na dva dny, aby si mohl pohrát s klukama a nenudil se o podzimních prázdninách 2) viděla jsem se svojí sestřičkou Pájou, mým strážným andělem, s kterou se uvidím ještě zítra a pozítří, 3) byla jsem u jedné paní Dr., která mi aplikovala injekci jmelí z jabloně, protinádorový lék, který se snese s chemoterapií a zároveň povzbuzuje vlastní imunitu a zmírňuje účinky chemo, paní doktorka byla taky „zázračná“ a moc mě potěšila, 4) byla jsem navštívit naše a měla jsem z té návštěvy obrovskou radost. Děkuji Ti Pane Bože, že mi dáváš tolik radosti! A zároveň tě moc prosím za lidi, kteří jsou vážně nemocní a nemají tolik podpory od jiných lidí, za ty, kteří jsou smutní, v depresi a beznaději...

Žádné komentáře:

Okomentovat