sobota 29. října 2011

Čtvrtek 27.10.

Máme sraz s našima i s Pájou v makrobiotické restauraci „Nine Star Ki“.

Interiér je velice příjemný, menu je jenom jedno. Přesto to bylo výtečné! Pochutnala jsem se jako už dlouho ne. Zbytek rodiny uznává, že to bylo jedlé a v podstatě to všem docela chutnalo.

Zřejmě se připravovali na nejhorší, a tak byli příjemně překvapení.

Pak jedeme k nám domů, sedíme s Pájou a s maminkou, povídáme, čekáme na tatínka, který se má vrátit ze Seče večer.

Najednou mě popadl vyklízecí záchvat, vylezla jsem na štafle a začala vyklízet horní patro vestavěné skříně. Vytahuju všechny knihy a šanony, které tam ležely snad desetiletí a podávám je spoustě ochotných rukou dole.

Spoustu knih si vzala Pája, že se jí budou hodit, až sem přijedou, spoustu knih jsme vyhodili, většinou nějakých starých skript, které už jsou out.

Šlo nám to hezky od ruky. Pak jsem to ještě vytřela mokrým hadrem. Mám pocit že se energie u nás doma zase trošku rozpohybovala.

Večer přijel tatínek a odjíždějí s maminkou, nechali nám tu tašku jablek ze Seče.

Žádné komentáře:

Okomentovat