neděle 23. října 2011

Sobota 22.10.

Je mi šoufl tak akorát.. asi jako když jsem těhotná.

Ráno jdu udělat na odšťavňovači džus s jablek, hrušek a mrkve. Je to moc dobré, dávám si dvě velké sklenice.

Ve ¾ na 9 doprovázím Vikiho před barák, kde ho vyzvedávají rodiče kamaráda Davida. Jedou na školní výlet do Berouna. Venku je kosa, dávám Vikimu teplou bundu, čepici, rukavice.

Pak jsem se svalila do postele, připadám si trochu, jako když mě přejel menší parní válec.

V poledne si dělám k snídani trochu celozrnné rýže a vařených krup, do toho si dávám sojovou omáčku shoyu. Moc mi to nechutná, ale donutím se sníst malou misku.

Odpoledne se tak poflakuju po bytě, nechávám se obskakovat dětma i F., pak zase ležím a koukám na Pohlreicha. Nemám sílu dělat něco smysluplnějšího. Děti i kočka jsou nasáčkované u mě v posteli. Je mi fajn.

Večer Fafa zavelí že má hlad, tak jsem se zmohla na to, že jsem mu ukázala jakej kousek pstruha si dám k večeři a pak jsem to osolila a dala do termomixu na 10 minut a šla zase ležet.

Fafa zorganizoval zbytek večerního menu, a když bylo vše hotovo, zasedli jsme ke stolu. Měla jsem strach, že se mi udělá blbě, ale ten pstruh mi moc chutnal. Snědla jsem kousek bílého masa bez kůže vařeného v páře. Byl z domácího chovu, čerstvej. Snažím se hodně pít.

Večer jdu brzo spát, asi v 9.

Žádné komentáře:

Okomentovat