středa 19. října 2011

Neděle 9.10.2011

rodinná neděle, ráno jdeme do kostela, pak se jde na kávu a koláčky a na přednášku do suterénu. Koláčky jsou dnes opravdu luxusní, spousta druhů, jsou tam i marokánky, což bych normálně v žádném případě neodolala, ale já akorát popíjím studenej šalvějovej čaj, kterej jsem si sebou přinesla.

Pak má přednášku Švýcarský teolog Andreas Hess ..... na téma „Křesťanství bez konfese“ - zajímavé téma, ale mnohem víc než přednášející mě zaujala překaldatalka, která je schopná přeložit z fleku asi 5 minutovej nepřetržitej projev, pouze si rychle něco zapisuje do notýsku a bravurně chrlí perfektně zformulované české věty. Pan Andreas uchlácholen zdatností překladatelky se zapomíná a intervaly mezi přestávkami se prodlužujou, takže nakonec mám pocit, že už jí vůbec nevnímá a mluví a mluví ... až mu musel jeden starší pán zaťukat na rameno aby udělal pauzu.

Já přitom popíjím svůj čas a po přednášce jdu místo rodinného oběda domů, kde rodině připravuju pečeného králíka. Kupodivu mi nevadí mi sedět a koukat se na rodinu jak jí, naopak, mám radost, že jim chutná.

Žádné komentáře:

Okomentovat