sobota 29. října 2011

Pátek 28.10.

Celý den byli u nás Tsidinovi, Franck s Fafou stěhujou nábytek, protože jsem dostala instrukce, že v místnosti, kde spím, nesmí být žádné elektronické přístroje.

Kromě toho, že tam byly dva počítače, dvě obrazovky, jedna velká HIFI souprava, spousta beden a bedniček, tiskárna, je tam též WIFI vysílač a zesilovač signálů – mimochodem asi 1 m od místa, kde spím, přičemž v noci na mě laškovně modře a zeleně poblikávají různé diodky.

Sama jsem se divila, jak snadné bylo přesvědčit Fafu. Fakt ho musím pochválit, dělá všechno, co mi na očích vidí. Takže stěhujem pracovnu z ložnice do místnosti kde byl jakože miniaturní obýváček se sedačkou. Sedačka putuje do ložnice, elektroniky prosté. Akorát ty vysílače tam jsou pořád, musíme zavolat nějakého odborníka, aby to odborně přestěhoval.

Kluci se činí a posilují tequilou. Za chvíli je hotovo, akorát zbývá roztřídit obrovskou hromadu knih a šanonů.

Celkem to byl příjemný den. Pája nám ve všem pomáhá, akorát musí asi ve 3 odejít, má s někým sraz a večer má být zase u rodičů.

V noci jsem spala kupodivu až do půl 6. do rána. Možná je to tou chybějící elektronikou, ale mám pocit, jako by ta ložnice zútulněla a dostala mnohem klidnější charakter.

Žádné komentáře:

Okomentovat