neděle 30. října 2011

Neděle 30.10.

Změna času, ráno probíhá v naprosté pohodičce.

Já si v klídku vařím polívku, cvičím, snídám, Fafa jel s Vikim a Eričkou umýt previi, protože jde zítra do bazaru.

Pak přišli naši z kostela, byli rádi, že je u nás teplo, v kostele nefungoval kotel a bylo tam jako v morně.

Pak jedeme s našima k nim, pozvali nás na oběd. Pro mě bylo docela těžké odolat maminčinu bramborovému salátu, ale odolala jsem, a docela si pochutnala na své vařené zelenině, rýžovo-pohankové kaši a kousku vařeného pangase.

Po obědě koukáme na telku, já jsem si dala malou chrupku, pohodička, pak jdeme na procházku do obory Hvězda, občas vykoukne podzimní sluníčko, které svítí do krásně zabarvených korun stromů, sbíráme listy pro Vikiho do školy, vzduch voní podzimem.

Když jdeme zpátky, pomalu se stmívá a rychle se ochlazuje.

Asi za půl hodiny dorazila Mája s rodinou, přijeli na podzimní prázdniny, Mája mě přijde zítra navštívit.

Maminka chystá obloženou mísu, já už ženu ty moje hladovce domů, abychom naše úplně nevyjedli, ale ještě stihli chňapnut každej aspoň chleba se šunkouJ.

Na mobilu mám několik nepřijatých hovorů a několik sms vesměs se zprávama od přátel, kteří na mě myslí a povzbuzujou mě.

Nezažít tohle, nikdy bych neřekla, jak krásně může člověk prožívat i takovéhle období…

Žádné komentáře:

Okomentovat