neděle 23. října 2011

Neděle 23.10.

Ráno se cítím docela divně, nechce se mi lízt z postele.

Vím že Vikísek chtěl jít do nedělky, ale nemám sílu na to abych vstala a budila ho.

Fafa si na mě sáhl a tvrdí že mám horečku, což mě trochu vyděsilo.

Nakonec ale se přece jenom vyhrabu z pelechu, Vikísek nedělku nestihl a brečí.. chudák.. utěšujeme ho. Příště někoho zaúkoluju.

Pak snídáme, dávám si rozvařený jabka a hrušky se skořicí. Moc mi to nechutná.

O sprše a snídani se cejtím trochu líp. Teplota ukazuje 37°C.

Odpoledne mě navštěvuje Monča s Renčou. Monča mě ostříhala, vlasy mi ještě nezačaly padat, mám krátký mikádo, holky říkají, že mi to sluší. Kecáme asi 3 hoďky. Snědla jsem pár kostiček tmavýho chleba s vaječnou pomazánkou, předtím jsem si vzala Zofran a tak mi blbě ani není.

Večer koukáme na Česko Slovensko má talent. Neuvěřitelný, jak jsou někteří lidi nesoudní… až je mi některých i trochu líto jak se ztrapnili… ale proč tam pro všechno na světě lezou???

Žádné komentáře:

Okomentovat