úterý 1. listopadu 2011

Úterý 1.11. 2011


Ve 13 hodin máme sraz s Májou a rodinou v makrobiotické restauraci Nine Star Ki.

Jedu i s Betkou, která se dnes tak trošku vykašlala na školu a já jí to naprosto nevýchovně toleruju… Ale nějak jsem chtěla, aby dnes byla se mnou a aby ochutnala makrobiotické jídlo.

Tušila jsem, že to nebude nic pro Noemi (moje 10 letá neteř, která má vrozený odpor k ovoci a zelenině a vůbec k čemukoliv zdravému). Chuděrka opravdu nepozřela ani sousto, bylo to na ni moc zdravé a zdálo se jí to maximálně podezřelé. Říkala jsem jí, že tohle je asi jediná restaurace v Praze z těch tisíců, kde si fakt nemůže vybrat vůbec nic.. Ale snášela to statečně a trpělivě čekala, než dojíme. Jinak my ostatní včetně Lii (sestra Noemi, 6 let) jsme si ukrutně pochutnali!

Dokonce si někteří dali i zákusek, který dělají pouze z přírodních surovin, bez cukru, bílé mouky, vajec, mléka, apod. Ochutnala jsme malinký kousíček a byl děsně dobrej. Dali jsme si ten čokoládový - na fotce ten úplně nahoře a ten růžový pod tím.

Nakonec jsme se setkali s paní majitelkou a chvilku si s ní povídali. Věnuje se makrobiotice už přes 20 let a tenhle podnik je její srdeční záležitost. Je to znát.

Pak jsme si všichni pochvalovali, jak lehce se cítíme, že nejsme přecpaní a Noemi glosovala, že se taky cítí lehce a nepřecpaně J.

Pak jsme jeli domů a doma jsem začala smažit palačinky, aby ten půst chuděrce Noemi aspoň trochu vynahradila.

Odpoledne uteklo jako voda, pak jsme zavezli Máju a spol k jedněm známým, kde měli domluvenou návštěvu v půl 7., a pak jsme jeli k jedním našim přátelům pro zmražené a vykuchané pstruhy, které jsou z domácího chovu. I když jsem nechtěla zdržovat, tak jsme se zdrželi asi přes hodinu. Byla to moc příjemná návštěva. Domů jsme přijeli cca v půl 10. Venku je pořádná mlha, prostě typicky dušičkové počasí, které mám ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat