sobota 26. listopadu 2011

Sobota 26.11. 2011

Dnes jsme s maminkou byly na přednášce "Srdce na dlani" paní doktorky Strnadelové a pan Zerzána, konala se v Národním době na Vinohradech. Vystoupila dvojice hudebníků - manželé Machovi - ona: krásná blondýnka- klavír a zpěv, on: nevidomý flétnista a zpěvák, na začátku, uprostřed a na konci přednášky. Bylo to nádherné až dojemné.
Přednáška byla ok, v podstatě jsem 2/3 věcí znala, ale bylo to živé a dobře se to poslouchalo. Akorát pan Zerzán měl trošku kvantitativní převahu co se týče mluvení, občas moc nepouštěl paní doktorku ke slovu, nebo do její řeči vkládal různé vsuvky a doplňky. Paní doktorka občas jenom bezradně mávla rukou...Tak nevím, jestli potom neměli doma ještě nějakou manželskou slovní výměnu názorů... ;-)

Pan Mach zpívá "Klobouk ve křoví" - vynikající interpretace. Ale bohužel na té fotce není moc vidět ;-). Paní Dr. s p. Zerzánem sedí u stolečku.
Můj nový minikvašák, který jsem si zakoupila po přednášce. Šikovná věcička. Hnedka jsem si naložila zelí s mrkví a ředkví. Už se těším!

Po přednášce byl raut s ochutnávkama makrobio potravin.
Docela jsem se nacpala, takže jsem už mezi 5. - 6. odpoledne neměla hlad, tak jsem vynechala večeři. Obzvlášť mi chutnalo cukroví (dala jsem si 3 kousky..mmmmm....).

Odpoledne vyklízím nákup - Fafa šel nakoupit do kauflandu, protože máme zítra návštěvu a vždycky nakupuje jak na 3. světovou...možná že je to asi jeho reakce na moji makrobiotiku... Potřebovali bychom maxilednici a špajz!
Pak se pustil do velkého úklidu, sjel do Hornbachu pro sádru a začal sádrovat různé díry a výmoly co máme ve stěnách a přinesl ze sklepa barvy, . Musím počkat do zítřka, než sádra vyschne, pak se to zbrousí a nakonec přebarví barvama, co máme schované ještě od malování.
Večer telefonuju a skypuju.. nedjřív jsme si napsaly s Pájou, že si zaskypujem, a v momentě, kdy jsem se chystala skypovat Páji, mi skypovali naši. Uprostřed hovoru se mnou jim volala Mája na telefon, tak jsme se domluvili, že si zaskypujem později. Za malou chvilku mi volala Mája na telefon a asi po 10 min mi skypovala Pája. Tak jsem ukočila tel. s Májou a povídala si s Pájou, a mezitím mi zase skypovali naši :-) Tak jsem to všechno propojila a vzniklo z toho něco jako telekonference. Ani jsem nevěděla, že to na skypu jde.
Možná se příště takhle napojím na všechny rovnou.

Nakonec sem vložím fotku a www odkaz domu, z kterého jsem úplně unešená... jen tak pro potěchu oka: více informací a fotek na: http://bydleni.idnes.cz/postavil-si-dum-ze-slamy-vyhral-s-nim-soutez-a-dostal-pul-milionu-pyi-/stavba.aspx?c=A111125_213250_stavba_rez
Dům Slaměnka a domácí mazlíčci




Žádné komentáře:

Okomentovat