úterý 8. listopadu 2011

MAKROBIO DEN

Kdyby si náhodou někdo myslel, že jsem chudinka a držím nějakou přísnou dietu, tak bych ho chtěla vyvést z omylu. Pro tento účel jsem nafotila moje denní menu..

SNÍDANĚ: Tohle snídám. Čistý zeleninový vývar se zeleninou uvařenou do poloměkka, dochuceno pastou miso. Výborná záležitost. S klidným srdcem jsem dala sbohem smaženým vajíčkům, toustům, sýrům a kávě. Nikdy v životě jsem se po snídani necítila líp, nehledě na to, že mi to i chutná.

Knihu jsem přiložila coby malou reklamu paní Dr. Strnadelové a panu Zerzánovi, kteří mi poradili a nakopli tímto (jak věřím správným) směrem.

OBĚD: celozrnná rýže - chuťově vynikající, když se uvaří v papiňáku, trochu zeleninky, omáčka (v tomto případě svíčková) a pár kousků tempehu (fermentovaná sója, chutí trochu připomínající uzený sýr). K tomu trochu kysaného zelí s jablky (pickles).

VEČEŘE: blesková. Tofu čína (tofu krátce osmahnuté s cibulí, pak se tam přidá zelenina, houby, trochu vody, dochutí sojovkou, chvilku povaří, na konec se přidá trochu kurkumy, zahustí kukuřičným škrobem rozmíchaným v troše vody a podle chuti okyselí pár kapkami umeocta. Jako příloha celozrnná rýže.

Věvička a svíčka přiloženy protože vánoce se kvapem blíží :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat