čtvrtek 24. listopadu 2011

Čtvrtek 24.11.2011

Už jsem pár dní nepřidala nic na můj blog.. trochu mě opustila múza, protože číst pořád o tom, co vařím, co dělám (furt to samý...) je asi docela nuda...
Ale aspoň stručné info - daří se mi dobře, nemám už vůbec žádnej pocit nechutenství, baví mě vařit, takže fakt všechno v normálu.
Včera jsem si udělala radost v Country lifu na Praze 6, nakoupila jsem si různé pochutiny (např. houbičky shitaké, ředkev daikon.. chutná jako docela normální ředkev, topinambury - zatím nemám šajn jako chutnají.. tahini - sezamovou pastu - je výborná, přírodní hořčici, apod..).
Jinak Erička je doma, má zánět průdušek, dostala Augmentin.

Jinak takhle dnes vypadala moje snídaně, začala jsem si polívky mixovat a chutnají mi víc. Dneska byla zelená :-) zejtra si udělám asi oranžovou.

Tohle bylo dnes k obědu, celozrnné rizoto s houbami a zeleninou, s malými kousky uzeného tofu, a k tomu trochu podušená paprika. Musím konstatovat, že to jedla celá rodina. Nevím, jestli je to tím, že už jsem se v makrobiotickém vaření tak zdokonalila, nebo že je rodina tak vyhladovělá
;-)

2 komentáře:

  1. ty blaho, vypada to krasne a rodina, at uz z jakychkoliv pohnutek, se cini!! paja

    OdpovědětVymazat
  2. jojo papají moje výplody :-)
    ale dnes jsem jim udělala smaženej hermelín.

    OdpovědětVymazat