neděle 13. listopadu 2011

Neděle 13.11.11

Včerejšek byl ve znamení úklidu, já jsem se cítila celkem fit, a tak jsem vytřela a něco ukuchtila, o větší část celkového úklidu se postarala rodina v čele s hlavním rejžou Fafou.
Večer mě přišly navštívit sestřenky Dagmarka a Věrka (s Ondrou) - bylo to moc fajn, pokecaly jsme, nasmály jsme se. Mohly jste se holky zdržet i dýl :-)

Dnes si připadám jako po chemoterapii, je mi blbě od žaludku a i celkově, holt mi něco bejt musí, jinak bych asi byla Terminátor...
Snad bude zejtra líp. Betka odešla do čajky a Eri celý odpoledne provokuje Vikiho a Viki ječí. Teď ho přestala provokovat, protože hraje Minecraft /nebo jak se to jmenuje/ ale zase ho každou minutu volá a vytrhuje od sledování přenosu F1, protože pořád něco neví a potřebuje poradit...
Dnes si neuvařím čaj smradlavá fusekle, asi by to můj žaludek nezvlád..

2 komentáře:

  1. haló, haló, doufám, že do čtvrtku se to zlepší a přijedete!

    OdpovědětVymazat
  2. ja taky doufam, ze ti bude brzy lip! paja

    OdpovědětVymazat