pátek 11. listopadu 2011

2. chemo - 11.11.2011

Ráno vstávám v 6:00, jedu na odběr krve (krevní obraz) na Bulovku.
S pacienty se houfujeme u zavřených mříží, protože jsme tam trochu dřív.
V 7:00 otevírají mříž, pak to jde celkem jako po másle. Doma jsem asi v půl 8. Aspoň že jsem se stačila nasnídat.

V půl 9. mám nástup na chemo. Po minulých zkušenostech jsem Fafu poprosila ať mě tam jenom hodí, a pak jede domů, protože tam stráví spoustu času čekáním. A dobře jsme udělali, protože jsem došla na řadu až po 11. hod. Ještě mi natočili ekg, které je naštěstí v pořádku
Naštěstí jsem se zásobila knihou a Reflexem.
Paní Dr. Hesová se mě ptala, jak se mám, a jestli už jsem dostala lístek na paruku, pak mi řekla, že se na mě při příští návštěvě mrkne, protože spíš až ta 2. chemča by měla začít zabírat. Řekla mi, že můj krevní obraz je v pořádku. To mi udělalo radost, určitě zabírá to jmelí, které má zvyšovat krvetvorbu.
Nakonec jsem se odebrala do stacionáře, kde jsem v čekárně čekala až mi namíchaj můj koktejl a donesou mi ho. Byli tam vesměs ti samí lidi co minule.


Tohleto je infuze 1 - bílá neboli tequila.
V černém koženém křesílku se sedí moc pohodlně a bílý koktejl si vesele kape. Dostala jsem náplast s medvídkama :-). Jediný co mi to dělá je pálení v hlavě a uvnitř někde za očima. Pak to ale samo přejde.
No a takhle vypadá ta infuze č. 2 neboli grenadina. Tahle mi nedělá nic.
Mezitím jsem se dala do řeči s jednou mladou paní v šátku, má asi to samý co já, ale jede už předposlední chemo. Manžel jí bohužel moc nepodporuje, zrovna se opaluje v Egyptě. Vždycky když jí bylo nejhůř, tak se sebral a jel na hokej. Stará se o holčičku starou asi jako Viki, vodí ji do kroužků, a kromě toho na půl úvazku pracuje...
Docela to uteklo, Fafa mě vyzvedl a potom zase frčel učit.
Odpoledne různě pospávám, nedělám nic, asi kolem 5. si beru Zofran, protože mi začíná být trochu blbě. Teď už je mi fajn.

1 komentář:

  1. hura, tak bys mohla mit ctvrtinu za sebou. tak drzim palce, at ti neni moc blbe! paja

    OdpovědětVymazat