pátek 4. listopadu 2011

pátek 4.11.2011

Ráno jsme zaspali, vzbudili jsme se v 7:35. Fafa šel budit Vikíska a do 10 minut byl oblečenej, já jsem mu připravila sváču a snídani do ruky a vyrazili do školy, takže přišel včas.
No to je tím jak jsme vyhodili veškeré elektronické přístroje z ložnice, včetně budíku :-).
Kolem poledne přišel technik z UPC a přehodil nám všechny ty malé elektronické krabičky (router, wifina, zesilovač, apod..) do chodby kde je umístil nad dveře. Takže ložnice je definitivně čistá od všeho rušivého :-)
Pak jsme celé odpoledne uklízeli a přerovnávali knihy, luxovali spadlou omítku, Fafa připevňoval kabely a kabílky, které se vinou po zdi nad dveřma, ale nakonec to nevypadá až tak blbě.
Ve 4 hodiny jsme vezla Eričku na autobusové nádraží Holešovice, jela za kamarádkou do Roudnice.
Pak zase uklízet a rovnat knihy, a najednou jsem zjistila že je půl 6. a já jsem si nevzala svoji odpolední dávku čínských pilulí ani neudělala čaj ála vyvařené fusekle ani nezačala připravovat večeři, kterou mám mít nejpozději v 6. Tak jsem začala makat, spolkla pilule, udělala jsem si kousek pstruha, kaši z pohanky a trochu zeleniny, a nakonec jsem večeřela ve 1/4 na 7, holt, co se dá dělat... není každej den posvícení..napadlo mě, že jsem v podstatě strašně závislá na tom jídle, a budu si to muset nějak naplánovat a asi si dát nějaký upomínací alarmy. Ale snad si to časem sedne!

A večer jsme zjistili, že nám nejdou počítače, nebo spíše vždycky funguje jenom jeden, a ty ostatní ne. Nějak se nemůžou napojit na wifi.
Teď koukáme v TV na transformers, což mě celkem nudí, ale já vyřizuju emaily apod.
Jo a napadlo mě že jsem si zapomněla udělat čaj z lněných semínek proti zácpě.. asi si myslíte, že už mi trošku hrabe, z těch všech čajů, ale já ho fakt potřebuju. Účinkuje to úplně zázračně.
Recept: 3 lžíce lněných semínek dát do 1/2 l vody, přivést k varu a vařit 3 minuty. Ne víc!!
Poprvé jsem to vařila tak, že jsem na to zapomněla a ono to vykypělo a uhasilo plamen. Pak jsem to chtěla vylít z kastrůlku do hrnku, ale on to nebyl čaj ale hustej sliz! Doslova a do písmene. Takže jsem to musela vyklopit rovnou do záchodu, protože bych to nemohla vypít ale vysrknout, a na to nemám žaludek... a uvařila jsem si novej. Ten byl taky docela hustej, ale relativně poživatelnej.
Takže jdu vařit lněné semeno a zatím... dobrou.

Žádné komentáře:

Okomentovat