úterý 15. listopadu 2011

Pondělí 14. a úterý 15.11. 2011

Pondělí: probudila jsem se do nového dne s nadějí, že mi bude trochu líp. Ráno hned jak vstanu si dávám lžíci oleje do pusy (starý ruský recept proti počínajícím virózám, bolestem v krku, kašli apod):
ráno hned po probuzení se dejte do pusy lžíci oleje (asi je jedno jakého), a převalujte to v puse cca 10-15 minut.
Pak to vyplivněte a lžící si oškrábejte jazyk. Na olej by se měl navázat všechny bakterie usazené v dutině ústní, dokonce to vyžene potvory i z vedlejších nosních dutin a krku.

No a při oškrabování jazyka vás to zaručeně natáhne, ale to nevadí, člověk se ještě víc pročistí. Můžeme tuto proceduru provádět až 2x denně (při akutním onemocnění) po dobu 1 měsíce, potom udělat týden pauzu.

Den proběhl standardně, byla jsem schopná jíst, což bylo super, pak jsme dětem udělala žemlovku která beze zbytku zmizela a večer mě byla navštívit maminka Vikiho kamaráda, která je v 8. měsíci těhotenství.
Jdu spát brzo, v noci se mi zdají divné sny.
-----------------------------------------------------------------

Úterý
ráno je mlha jako mlíko, já se cítím celkem v normě, dělám si polívku, prostě normální ráno. Pak jdu vyřizovat nějakou administrativu, v pondělí jsem psala email, prosila jsem paní Dr. z Bulovky, aby mi předala lék. dokumentaci pro pojišťovnu, ale zatím se neozvala. Budu tam muset zavolat a bejt důraznější.
Pak jsem zjistila, že mi smrdí hlava, protože jsem se včera namazala nějakým pleťovým krémem, který jsem dostala od jedné kamarádky, který děsně páchne (ten krém, ne ta kamarádka). Tak jsem si umyla lebku šamponem i kondicionérem (mám na hlavě jemnou srst, připomíná mi to na dotyk nějaký druh psa). Pak jsem hodila do pračky i šátek, protože samozřejmě od toho krému nasmrádl, a pak došlo i na povlečení, a potah na matraci.
Dnešek byl vůbec ve znamení smradu.
Dopoledne jsem musela zlikvidovat svoji nakládanou zeleninu, vyrobenou a publikovanou zde 10.11. Bohužel jsem neměla ani v sobotu ani v neděli sílu na to, abych to přendala do menších sklenic a uložila do lednice. Dělalo se mi šoufl jenom při pohledu na tu věc, která tiše kvasila a páchla ve skříňce na potraviny. Dnes jsem teprve sebrala dostatek duševní síly, abych s tím něco udělala. Bohužel to kvasilo už 6. den a tudíž to bylo nepoživatelné. Myslím, že došlo i k octovému kvašení - otázka pro případné chemiky.
Takže zelenina skončila v odpadkovém pytli, který jsem musela okamžitě vynést do popelnice.
Ale pachové story nekončí: V poledne přišel Fafa a začal kuchtit kuře, které leželo v lednici od neděle. Bytem se rozvinul podivný pach, který mi zabránil abych šla do kuchyně a začala si vařit oběd pro sebe. To se prostě nedalo vydržet. Fafa mi řekl, že jsem přecitlivělá, ale já nedovolím, aby tohle jedly děti. Pak jsem se ho ptala, jestli to kuře bylo zkažené, a on řekl, že už bylo "na hraně". Nicméně si ho v nestřežené chvíli dala Erička, protože je v růstu a neustále hladová. No, doufám, že to ve zdraví přežije...
Teď prožíváme poklidný večer s televizí a internetem.
The end: Na plotně se mi vaří čínský čaj "smrdutá fusekle" :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat