úterý 8. listopadu 2011

Znáte zvířátko na „F“ ?

Včera psal Vikísek úkoly – píše je většinou v kuchyni, přestože má svůj kompletně vybavený psací stůl v dětském pokoji, ale asi jako skoro všichni chlapi má raději při svých pracovních aktivitách asistenci.

Měli napsat 8 zvířátek a seřadit je podle abecedy.

Já jsem zatím něco kuchtila a Viki si přeříkával abecedu. Zvířátko od A jsme zvládli – agama, pak B – "jaký je manžel od krávy"? Ptám se. "Beran", zněla odpověď.. tak následovalo poučení, jak se jmenuje samec od krávy, od ovce, od kozy, apod… pak jsme společnými silami vymysleli zvířátko od C,D, E… a začali vymýšlet od F.

Nějak nás pořád nemohlo nic napadnout a Erička se do toho bystře vložila: „co třeba filcky?“

„Jo filcky“, volal Vikísek nadšeně, a chystal se to napsat do písanky.

Tak jsem ho zarazila, že tohle radši ne, a Viki se ptal proč..

"Ehm... je to nespisovně", vykrucuju se.

„A jak je to spisovně, mami?“ Došlo mi, že tohle dítě se jen tak nevzdá.

"Muňky", odpovídám.

„Tak já tam napíšu muňky!“ zahlásil radostně.


No zkuste to dítěti vysvětlit… trochu jsem se u toho zapotila… J

Žádné komentáře:

Okomentovat