čtvrtek 17. listopadu 2011

Čtvrtek 17.11. 2011

Dnes byli u nás T., bylo to super, den proběhl ve znamení vaření, vařila jsem svíčkovou pro 8 lidí, a extra omáčku pro sebe v termomixu, k tomu jsem si dala kousek tofu a instantní jáhlovou kaši, kterou jsem udělala hodně hustou, takže z ní šly lžičkou vykrajovat nočky.
Pak jsme šli na procházku do Karlínských Kaizlových sadů - nově rekonstruovaný park za přispění Evropských fondů (známý také jako Park před Invalidovnou, nebo Hakenovy sady.)
Všichni 3 kluci (Viki, Páťa, Erick) jeli na koloběžkách, dělali různé triky a vybíjeli si přebytečnou energii.
Přikládám pár fotek - bohužel kvalita není nic moc, je to foceno z mobilu a v přítmí.

Barevnej a černobílej rozhovor.
Cestou jdeme kolem nových administrativních budov na Invalidovně, kde potkáváme zajímavé sochy.
Tři kámoši v kamenném křesle.
Jízda smrti. Tatínkům se pak hodně motala hlava :-)

Libeňské graffitti 1. Malý kvíz pro Libeňáky - poznáte kde to je?
Libeňské graffitti 2 - Electrofunky Shot.


nápověda ke kvízu :-) Libeňské graffitti 1 - pokračování.

Večer peču jablkový koláč podle Terezky - Terezko, už asi 3 roky ho mám v notýsku a teprve teď jsem ho konečně udělala! :-) ale měl úspěch, byla pryč asi do 20 minut, ani nestačil vychladnout!

A jak jsem nějak rozjetá, tak jsem nakonec ještě v Thermomixu vyrobila kosmetický krém s levandulí. Kdyby měl někdo zájem o recept, pošlu emailem.

Žádné komentáře:

Okomentovat