pondělí 21. listopadu 2011

Pondělí 21.11. 2011

Ráno jsem byla na hodinové konzultaci u dietologa p. Zezrána v Institutu.
Ptala jsem ho na různé věci, které mi nebyly jasné. Jsem ráda, že jsem tam šla, protože jsem některé věci dělala blbě, a on mi všechno vysvětlil a zase dodal energii a optimismus.
Pak jsem šla pomalu domů, a cestou jsem si udělala radost - pod Karlínským viaduktem jsem našla bezvadnej obchůdek s botama Tamaris, kde jsem si koupila zimní boty! Nedá mi to, a musím se pochlubit ;-)
Jsou kožené, s beránkem uvnitř. Bude mi teplo, juchů! Tady ale vypadají flekatě, protože jsou čerstvě naimpregnované..
Jakmile jsem vylezla z obchodu, volal Fafa, že si přesunul Angličtinu kvůli tomu, aby mě mohl vyzvednout...to jsem ani nečekala.
K obědu jsem si udělala jáhelné placičky, do kterých jsem přidala trochu čočky a zeleninu, a zahustila pohankovou moukou. Vzniklo takové polotekuté těsto, které jsem lžící nandala na rozpálenou pánev s trochou oleje. Byly moc dobré. K tomu zeleninka nakrájená na nudličky, orestovaná na pánvi a potom trochu zalitá vodou. Erička si se mnou dala obojí, chutnalo jí to.
Jo a 18. - 22. ledna 2012 chci jet do Františkových lázní na Kurz zdravého životního stylu s Dr. Strandelovou a p. Zerzánem.
Jo a maminka jede se mnou! Mám velkou radost, doufám, že se dá taky na makrobiotiku! Kdyby měl někdo taky zájem, info ráda podám! Bude tam kromě přednášek taky kurz vaření a různé hry. Doufám že budu dostatečně fit, abych se mohla zúčastnit.

A když už jsem u těch pozvánek, stejní autoři pořádají tuto sobotu, tj. 26.11. v 10:0 hodin přednášku na téma "Srdce na dlani - prevence a léčba srdce a tenkého střeva stravou a přírodní léčbou."
Kde: Národní dům na Vinohradech, Nám Míru 2, Praha 2
Vstupné: 180 Kč. Pokud se objednáte tel. předem, bude to za polovinu!
Přihlášky: Hana Tylová, tel. 221 596 513
Já tam jdu s Betkou a s maminkou.

2 komentáře:

  1. Krásné boty, s beránkem, ty bych brala! Kurz ve F. Lázních by mě taky zajímal, to by mohlo být hezkých 5 dní. Máš podrobnosti? Zora

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky - podrobnosti o kurzu jsou zde:

    http://www.hotelfrancis.cz/cs/pobyt/kurz-s-mudr-strnadelovou/
    vypadá to hodně dobře!

    OdpovědětVymazat