úterý 13. prosince 2011

úterý 13.12.2011

Jejda, nějak to letí! Naposledy jsem tu byla v sobotu...
No, stručně: v neděli byly záda celkem ok, díky práškům. V pondělí jsem měla objednanou neurologii, kam jsem šla s obavami, holt když má člověk tuhletu diagnózu a začne ho bolet v zádech, tak má strach z něčeho vážnějšího, metastázy a tak podobně...
V pondělí ráno jsem teda šla na tu Bulovku na neurologii, kde se mnou byla kamarádka Renči - Hanka, vrchní sestřička z jednoho odd. na Bulovce, byla strašně milá a díky ní jsem mě vzali hned na neur. vyšetření, potom na rtg páteře a pak zase zpátky na neurologii. Nakonec mě ještě objednala na magnetickou rezonanci. Ani jsem jí nestihla nic koupit, jakej to byl fofr... ale má u mě minimálně jednu flašku kvalitního vína!
Takže situace je taková: mám asi ischias, neboli zánět svalů v oblasti křížovo-kostrčové, na rtg se nenašlo nic závažného (ufff! Hurá!!!... ještě ta magnetická rezonance v lednu, ta je prej podrobnější... ale mám naději a doufám!)
Takže jsem jela radostně domů a pak jsem šla s Renčou na obídek do "mojí" restaurace. Úplně se mi udělalo dobře, jinak do té doby mi bylo pořád docela špatně od žaludku, možná to bylo těma nervama. S chutí jsem snědla polovinu oběda, druhou polovinu jsem si nechala na večeři. Pak jsme si ještě dali malinkej zákuseček, sezamovej bochánek.
Pak cestou domů volala Betka, jestli bych pro ni nepřijela do školy, že je jí hrozně špatně od žaludku a měla strach, že by to s ní cestou seklo. Takže jsem dojela domů, jenom jsem se otočila a jela nejdřív pro Vikiho do školy a potom pro Betku.
Nakonec jsem je vysadila před domem a pak jsem v návalu euforie jela do obchodního centra Harfa, kde jsem nakoupila nějaký nezbytnosti (ponožky pro děti - hlavně holky - měly převážně takový ty potvory, co jsou na patě už skoro nadranc a končej těsně nad kotníkama...... Vikískovi čený manžestráky, protože má jenom jedny džíny od Vietnamců, který nosí 7 dní v týdnu...+ boxerky, jeden dárek k vánocům, a sobě jsem udělala radost teplejma pončocháčema a novýma džínama, protože ty, co jsem si koupila asi před 3 týdnama i Vientamců na mě visej!) Hele jak jsem si ty nákupy hezky ospravedlnila :-)
No a pak se dělala večeře, pak s Vikískem projít vánoční hru, kterou budou hrát tuto neděli... no a byl večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat