čtvrtek 29. prosince 2011

Momentky z Bulovky

Nemocnice Bulovka je poslední dobou skoro jako můj druhý domov... přiznám se, že ji mám ráda. Poslední týden chodím na elektroléčbu a miluju tu slabou vůni desinfekce v pavilonu rehabilitace a mám moc ráda kabinku číslo 2, kde mi aplikují ty "elektrošoky", jak říká Erička. Mám pocit, že se o mně někdo stará, že jsem v bezpečí. Mimo to Bulovka nabízí spoustu zajímavých zákoutí.


Tajemné dveře vedoucí z vnějšího na vnitřní schodiště, budova neurologie


technické zákoutí 1

technické zákoutí 2


cesta vedoucí do atomového krytu?


kuřácký koutek před budovou onkologie

4 komentáře:

  1. Měl bych dotázek k té elektroléčbě - bolí to? A jestli jo, dost? Slyšel jsem totiž jednou docela negativní zkušenosti z elektroléčby a měl bych z toho docela strach

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj zvědavče, nebolí, naopak je to příjemné, tělem ti probíhá jemné brnění. A hlavně sestřička nejdřív začne na nejnižší voltáži a postupně to zvyšuje, a když už máš pocit, že to už je moc, tak si prostě řekneš.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj zvědavče, ne nebolí to vůbec, naopak je to velmi příjemné, tělem ti probíhá jemné brnění. A hlavně sestřička to šteluje od nejnižší voltáže k vyšší a ty si řekneš, kdy už máš dost. Případně to může snížit.

    OdpovědětVymazat
  4. aha... tak mě zradil comp... protože mi to nejdřív ukázalo jakože se ta první odpověď neodeslala... tak jsem napsala jinou a teď se zobrazily obě. No aspoň to máš tuplovaně :-D

    OdpovědětVymazat