neděle 4. prosince 2011

Neděle 4.12.2011

Včera jsem nějak moc neměla náladu něco psát. Stejně jsem proležela celej den v posteli, přečetla jsem celou Betty McDonaldovou - Vejce a já. Docela mě bolely oči.. (ani není divu). V poledne jsem udělala pstruhy na pánvi a jednoho menšího jsem snědla. Ale to jsem neměla dělat, bylo mi celej den divně. Večer jsem pak už nesnědla nic. Celej den jsem ale popíjela čaj, aby se mi to svinstvo rychlejc dostalo z těla. Připadám si jako krajina kolem Černobylu, prostě zamořeně.

V neděli ráno jsem se vykopala z postele, naložila jsem se asi na hodinu do koupelny a oblíkla si komplet čistý věci. Cítila jsem se víc jako člověk.. Pak jsem chtěla upíct dětem švestkovej koláč, ale bohužel mi z nějakých záhadných důvodů nezafungoval prášek do pečiva a koláč se srazil. Ale prý byl i přesto docela jedlej..
Pak přišla maminka, tak sedíme, povídáme, Fafa s Eri a Vikim jeli na návštěvu k T. Já jsem docela ráda, že je tu klid.
Pak mě napadlo, že bych mohla k obědu udělat bezlepkový palačinky. Vyrobila jsem strašnou spoustu těsta, pak jsme to s maminkou nalily na pánev ale ono se to úplně rozprsklo a rozpadlo. Asi to je tím, že tam není ten lepek. Já jsem to chtěla vyhodit, ale maminka řekla, že to spraví, a vytvarovala z toho placičky. Já jsem potom do toho těsta přisypala ještě hromadu pohankový mouky, takže jsme pak dělaly placičky víc do tmava. Maminka to s tou palačinkou nevzdala a opravdu se jí to podařilo udělat.
Zbytek těsta jsem promíchala s rozinkami a strouhaným kokosem, vytvarovala takový jakoby sušenky a dala do trouby péct na půl hodiny.
Ale k obědu jsem si dala půl sáčku bezlepkových jablečných sušenek, který jsem si od minulýho týdne nasyslila. Udělaly mi dobře a skoro už mi nebylo šoufl. Na nic víc už jsem neměla chuť. Pak jsem si šla lehnout.
Když jsem se asi za 1,5 hodiny probudila, zjistila jsem, že jsem zapomněla vypnout plyn pod tou poslední palačinkou, takže z ní zbyla tmavě hnědá připálenina, která putovala rovnou do koše. Ještě že jsem aspoň nepodpálila byt!

Sušenky v troubě nebyly sušenky, bylo to něco naměklého, a rozinky v tom už byly trochu přepálené..

Ach jo. Moje kuchařské schopnosti jsou dnes úplně v mínusu. Ještě že jsem si koupila ty jablečné sušenky...

Půjdu dnes brzo spát, a zítra už bude snad všechno víc normální.

Žádné komentáře:

Okomentovat