pátek 17. února 2012

ples číslo 2 - tentokrát s Erikou

imatrikulační.
Původně měl jít s Erikou Fafa a Betka.

Celé odpoledne se neslo ve znamení Eričiných příprav, což obnášelo: nákup laku na nehty + odlakovače, celková koupel + peeling celého těla, umytí a vyfoukání hlavy, nakulmování, nalakování, nanesení makeupu, a já už ani nevím čeho všeho... ale zas na druhou stranu - pokud to mám brát pozitivně, aspoň není moje dcera špindíra... :-)
Asi v 5 hodin odpoledne přišla Betka ze škola a oznámila, že na žádnej ples nejde, protože musí dodělat seminárku. A prej jestli nechci jít radši já.
Eri se toho hned chytla a prosila mě, ať jdu, a tak mě ukecaly. No vlastně mě moc ani ukecávat nemusely, šla jsem docela ráda, akorát já jedu linii "moc nelézt mezi lidi abych něco nechytla", ale přece jenom je to imatrikulační ples mojí dcery! No tak snad to pro tentokrát dobře dopadne.

V 6 hodin jsem byla stále v teplácích, uprostřed pečení cookies, které jsem chtěla dodělat. Vykrajovala jsem lžičkou malé hromádky a kladla je na plech asi do půl sedmé. Poté, co jsem strčila poslední plech do trouby jsem se bleskurychle osprchla, rychle nanesla něco na obličej, pročesala a nasadila paruku, navlékla šaty a bylo hotovo. Celkem to trvalo asi 10 minut. A pak už jsem jenom čekala na Fafu (no měl slušné alibi, vezl Ericu do Lucerny autem, protože tam měli být v půl sedmé).
Malou komplikací bylo pouze to, že si chtěl vyleštit boty černým leštičem - krémem značky Scholl. Bohužel krém byl trochu staršího data a tak se z aplikační houbičky začaly drolit černé kousky přímo na podlahu. Nakonec jsme to utřeli hadrem a Fafa si vzal pro jistotu jiné boty :-)

V Lucerně bylo tentokrát daleko menší dusno než posledně a bylo tam taky asi o polovinu míň lidí.

Jinak jsme si to užili, dokonce jsme i docela intenzivně tancovali, a Erička řádila na parketu jako drak! Vůbec se jí nechtělo domů, a nakonec jsme odcházeli ve 1/4 na 1.



"nějakej blbec vzadu kazí fotku" aneb s kamarádkou a tajným ctitelem v pozadí



s kámoškama



ve víru tance


my jsme se bohužel nevyfotili, protože foťák měla Eri a nějak nás nestihla vyfotit... mamka s taťkou nebyli zas tak důležití ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat