pátek 24. února 2012

7. chemo

přistihla jsem se, že se snad už i těším... hlavně se to přesype a pak UŽ MĚ ČEKÁ JEN POSLEDNÍ CHEMO.

Asi v 6 hodin slyším Vikiho budík, nařídil si mobil, aby se mohl řádně připravit na dnešní karneval ve skole. Pak jsem znovu usnula, zaspali jsme a vstali na poslední chvíli. Nastala docela hoňka, Viki se sice probudil v těch 6, pak si oblíkl kostým (a na to školní manžestráky, takže byl vycpanej jak sněhulák), a u snídaně jsme to řešili, ptala jsem se ho, jak to udělá na tělocviku, až se bude převlíkat a Viki se hluboce zamyslel a začal všechny ty vrstvy ze sebe svlíkat (pučochy, 2x kraťasy, manžestráky, 2 trička, žlutou látkovou bundu a mikinu), pak se znovu oblíkl, normálně-školně, a objednal si dva tousty s nutelou k snídani. Já jsem v rychlosti něco shltla, nachystala Vikimu svačinu, uvařila si čaj do termosky a namazala chleba pro sebe (ta infuze je na 4 hodiny), a pak už jsme měli vyrazit, akorát jsme zjistili, že jsem zapomněla Vikimu vyčistit boty na tělák od antuky (má jenom jedny, které nosí i na tenis), tak jsem ho poslala napřed, běžela rychle umýt boty, pak jsme mu ještě chtěla vzít kroksy do školy, protože jsem myslela, že je nemá, akorát jsem nemohla najít druhou..zkrátka slušný zmatek jak se patří, a přitom jsme se sama v sobě dušovala že už budu tentokrát Vikimu FAKT VŠECHNO KONTROLOVAT večer předtím.

Nakonec přezůvky měl a přišel i včas, a na onkologii jsme dorazili jenom s malým zpožděním.. ekg jsem měla v pořádku, červené krvinky se trochu zvýšily - paní Dr. se mě ptala jestli beru železo, (neberu, akorát jím pestře), tak mi řekla, ať dál jím pestře :-)
a bílé krvinky byly taky trochu vyšší, hurá! Prohmatala mi prso a podpaždí a řekla to, co říká vždycky, že to mám volnější než na začátku a že zmizel ten otok a zarudnutí.

Pak jsem šla na stacionář, kde si mě kupodivu skoro hned zavolali a napíchli mi infúzi o hodinu dřív než jindy. Pak začala 4 hodinová nuda, kdy jsem střídavě pospávala a četla. Nakonec přišla moje známá - blonďatá paní, tak jsme trochu pokecaly, a byl konec.
Fafa pro mě přijel a šli jsme se naobědvat do pizzerky... pak jsem si hodila na hodinu chrupku.. a teď sjíždím různé písničky, protože jsem si včera konečně koupila repráky k počítači a tak ta hudba má poslouchatelnou kvalitu.

No...klídek, pohoda. Klouby mě začnou bolet nejspíš až v neděli :-)

A večer jdeme s Fafou na Valentýnskou :-) večeři, kterou koupil přes slevomat.

A dnes se narodil Vikiho nejlepšímu kamarádovi bráška - Filípek.

Žádné komentáře:

Okomentovat