pondělí 6. února 2012

Dnes

se dožívám 47 let, ale přijde mi, že to bude asi nějakej omyl :-).
Nedávno jsem sestřičce v nemocnici na otázku, kolik mi je let, odpověděla, že 37. Pak jsem se opravila, že 47...no koukla se na mě trochu divně...:-)

Nějak mě sama od sebe napadla jedna prastará písnička, kterou jsme zpívali v mládeži v Hošťálkové a která vyjadřuje moje pocity:

Když kol tebe zuří moře vzbouřeno
a ty pláčeš smuten že vše ztraceno
Sečti všecky dary které Pán ti dal
a v tvém srdci musí zaznět píseň chval.

Ref: Sečti dary které Pán ti dal
sečti dary které už jsi vzal
Sečti dary, v nichž ti požehnal
a v tvém srdci zazní nová píseň chval.

Když má jiný růže, ty však trní jen
hleď na sliby Páně, budeš spokojen
sečti všechny dary a vzdáš Pánu čest
a v tvém srdci zazní "já netoužím zpět".

2 komentáře:

  1. to je fakt skvely. ejko, vsecko nejlepsi jeste jednou. a za rok treba uz budes scitat dary ve zdravi:)paja

    OdpovědětVymazat
  2. jj to by bylo fajn.. je paradoxní, že někdy musí člověk dostat od života ťafku, aby si uvědomil, jak si dobře žije.

    OdpovědětVymazat