čtvrtek 5. ledna 2012

léčitelé a jiní...

aneb přepošli to 12 lidem a vše se vyřeší!
------------------------------------------

Nemám odvahu nepřeposlat. A děkuji, že to přišlo.
Soustřeď se na následující větu:
Boží vůle Tě nikdy nevede na takové místo, kde by Tě
jeho milost nechránila, něco dobrého se stane s tebou i dnes, nějaké
novinky, které čekáš.Prosím nepřerušuj to, jen 27 slov:
"Můj Bože, procházej po mém domě, seber všechny moje
starosti a choroby,prosím zachraň a uzdrav mojí rodinu, ve jménu
svém."
Pošli to 12 přátelům včetně mne. Požehnání přijde, nové
zaměstnání, dům, manželství, nebo hmotné úspěchy.
Nepřerušuj ani se neptej, je to zkouška.
Zastav se na chvíli v tom, co právě děláš a pošli to
teď 12 přátelům.
.....nemám odvahu to přerušit.....všechny zdravím
------------------------------------------------------------

tenhle email mi přišel včera od mojí kamarádky. Jak snadné, pošlu to 12 lidem včetně odesílatele a konečně budu mít ten vysněný dům na venkově! Neřku - li zdraví! Nejlépe obojí najednou! A k tomu ještě hmotné úspěchy, a zaměstnání.. (po tom zas až tak moc netoužím ;-))

Poslední dobou mi přicházejí do cesty podobné - nevím jak to nazvat - návnady. Takhle je ve své podstatě velice jednoduchá. Ale jsou i podstatně rafinovanější, a já jsem se na některé z nich chytila/skoro chytila.

První z nich byla čínská medicína/makrobiotika. Nemám absolutně nic proti čínské medicíně ani proti makrobiotice. Ale nepodařilo se mi rozpoznat, že je tam chyták. Musíš denně: po probuzení provádět duševní cvičení - vizualizace, pak vstát, cvičit, uvařit si polívku SPRÁVNÝM ZPŮSOBEM VE SPRÁVNOU DOBU, potom 20 minut meditovat, potom jít a připravit si SPRÁVNÝM ZPŮSOBEM VE SPRÁVNOU DOBU oběd, po obědě odpočinek a vizualizace, pak procházka, pak si dát na prsa obklad z nastrouhaných brambor (nechat působit dvě hodiny), potom jít a uvařit si SPRÁVNÝM SPRÁVNÝM ZPŮSOBEM VE SPRÁVNOU DOBU večeři,pak cvičení, vizualizace, ulehnout a spát.
Jakákoliv odchylka se trestá. Neuzdravením.
Dokud jsem zvládala jakž takž provádět všechny tyto úkony, tak mi to dávalo naději.
Ale v momentě, kdy jsem byla slabá a bylo mi špatně na to, abych vařila tím jediným správným způsobem, najednou jsem ztratila oporu. Jako by se pode mnou zlomilo to stéblo, kterého jsem se chytala.
A v tu chvíli jsem se ocitla duševně na dně. Do té doby, než jsem pochopila, na koho a na co jsem se to spoléhala...
Díky Bohu a modlitbám, které za mě vysílali moji rodiče i ostatní moji blízcí, jsem opět nabyla duševního klidu.

Mezi svátky mi jedna moje blízká kamarádka popisovala, že měla nedávno velké psychické i tělesné problémy. Určitou shodou náhod potkala nějakého muže, který je prý léčitel. Těch zvláštních schopností nabyl po úrazu hlavy na kole v mládí. Ten pán si s ní asi dvě hodiny povídal, je to silně věřící katolík, modlí se, chodí na poutě, postí se apod. Nechlubí se svými léčitelskými úspěchy, nebere žádné peníze, a už vlastně ani nebere nové pacienty. Ale kamarádce podstatným způsobem pomohl, vlastně po tom pohovoru s ním se její problémy vyřešily. Kamarádka mi říkala, že to považuje za zázrak. A velice mi ho doporučovala, říkala, že by mi mohl pomoct a že se ho zeptá, jestli bude ochotný mě vzít a konzultaci.
Neměla jsem v podstatě nic proti.
Po pár dnech jsem se s ní setkala a ona mi říkala, že s panem Jirkou mluvila, že mu jenom řekla, že má jednu kamarádku a chtěla se ho zeptat, jestli by mě mohl vzít a on ji prý ani nenechal domluvit, opřel se rukama o stůl a řekl: "Tak ta vaše kamarádka, ta má obrovskej problém se svým sebevědomím. A všechny její zdravotní problémy plynou z tohoto problému... A hlavně, ta už tu měla bejt před dvěma měsícema!"
A prý že se mu mám ozvat po 2. lednu, že odjíždí do Rumunska na nějakou pouť.
Nějak se mi na to celém něco nepozdává. Ehm.. problémy se sebevědomím možná mám, možná nemám, řekla bych, že skoro každej občas má problémy se sebevědomím. Možná byla jeho diagnóza na dálku správná. Ale co znamená to, že jsem u něj měla být před dvěma měsícema? Znamená to, že už je pozdě? Že už pro mě nemůže nic udělat?? Hodně mě to rozhodilo. Chtě něchtě jsem se k tomu pořád v myšlenkách vracela. A pak jsem si říkala, komu vlastně věřím? Kdyby Bůh chtěl, abych šla k tomuto člověku před dvěma měsíci, neposlal by mi ho do cesty už dřív? A opravdu Bůh potřebuje zrovna pana Jirku k tomu, aby uzdravil moje sebevědomí a tím pádem i celou mě?
Nicméně 3.ledna jsem mu zkoušela volat. Nebral to. Pak jsem zkoušela volat ještě 4. ledna a nakonec jsem mu poslala krátkou sms. Zatím neodpověděl. Už ho dál kontaktovat nebudu.

Pak jsem dostala několik dalších kontaktů na různé léčitele. Mezi nimi i na jednu paní, která UZDRAVUJE RAKOVINU ve 100% případů. Ale bohužel mám smůlu, protože ta paní má objednací lhůty minimálně jeden rok. Je tudíž potřeba se k ní pro jistotu objednávat ještě dokud jste zdraví ;-)

1 komentář:

  1. ejo, to je desny. ale jak jsme se o tom bavily, je dobre upinat sve nadeje a modlitby na jedno misto. vsecko ostatni jsou casto nadejne falesne. myslim si, ze Buh dava lidem mozek, aby mohli sami premyslet, doktori studovat, aby pak mohli lidem pomahat. verim, ze cesta k uzdraveni bude vest pres doktory- s bozi pomoci... paja

    OdpovědětVymazat