středa 11. ledna 2012

léčitelé - pokračování

V předposledním posledním příspěvku jsem psala o léčiteli - panu Jirkovi. Zavolal mi sám v sobotu, zrovna když jsem byla na magnetické rezonanci. Našla jsem od něj nepřijatý hovor.
Volala jsem mu včera večer. Nakonec se z toho vyklubal rozhovor na 1,5 hodiny. Měl příjemný hlas a po hlase působil důvěryhodně. Vyprávěl mi všechno možné, od své vlastní zkušenosti, přes vysvětlení různých svátostí v katolické církvi, až po různá doporučení pro mě. Bylo to vlastně takové dlouhé kázání, které jsem jenom občas přerušila nějakým dotazem nebo komentářem. bylo to takové páté přes deváté, docela na přeskáčku, s některými věcmi jsem se úplně ztotožnila, s některými jsem bytostně nesouhlasila.
Co z toho vyplynulo pro mě?
Doporučil mi, abych šla ke zpovědi. Doslova řekl: být na vašem místě, neváhal bych ani minutu a šel bych ke zpovědi, napsal bych si všechny hříchy na kus papíru, za celý svůj život, všechno na co si vzpomenete... a klidně bych se vyzpovídal úplně ze všeho, i když by ta zpověď měla trvat třeba 12 hodin...
(no vzhledem k tomu, že bylo 10 hodin večer, tak bych asi těžko hledala kněze, který by mě ihned vyzpovídal ;-)
Bylo to něco, o čem už jsem uvažovala dlouho před tím, a co mi trochu v naší církvi chybí.
Na začátku našeho hovoru mi doporučil, abych se ozvala tomu druhému léčiteli, panu Otovi, a já jsem se ho ptala, jaký je duchovní směr pana Oty. Řeka jsem mu, že jediné kriterium pro někoho, kdo mě má léčit jinak než klasickou medicínou je, aby to léčení, ta síla byla od Pána Boha, protože mám pocit, že je spousta cest a mnohé z nich jsou zavádějící. Vyprávěla jsem mu o mojí zkušenosti s makrobiotikou a čáínskou medicínou a to, že si nemyslím, že by na makrobiotice bylo něco samo o sobě zlé, ale že jsem se příliš upnula na metodu místo na to, abych spoléhala na samotného Boha.
P. Jirka s tím souhlasil, a dal mi za příklad Reiki (pro ty, kdo to neznají velmi stručně - jedná se o metodu léčení přikládáním rukou, kdy se léčitel Reiki před tím duševně napojí na kosmickou energii). Vyprávěl mi o tom, že učitelé Reiki se otevřou jekékoliv energii z kosmu, a tím do sebe mohou vpustit jak dobrou tak i špatnou energii... a navíc, učitelé kteří "zasvěcují" nové žáky, si je shromáždí v kruhu okolo sebe, a napojí se na energii těch nových adeptů a že už zůstanou navždy na sebe napojeni.
Já jsem mu řekla, že jsem se jednou zúčastnila kurzu Reiki a že obdržela zasvěcení do Reiki 1. stupně, a že jsem to tenk rát považovala za neškodnou metodu alternativní léčby, ale že mám těď pocit, že se toho "napojení na něco nebo někoho" chci zbavit. Nechci, aby mě něco svazovalo nebo táhlo zpátky v mé duchovní cestě.
P. Jirka mi k tomu řekl, že se můžu za to modlit nebo jít ke zpovědi, nejlépe obojí. A ohledně pana Oty, zná ho dlouho a je si jistý tím, že je to člověk, který žije podle Božích přikázání a který dělá vše z lásky k bližním. (vsuvka: ano, bere za to to peníze, ale musí taky jíst a z něčeho platit složenky...).
Pan Jirka se potom rozhovořil o modlitbě. "Můžete se modlit za určité věci, a Pán Bůh vás může vyslyšet. Ale lepší je modlit se "buď vůle tvá" a pak to bude pro nás úplně to nejlepší. Jednou ke mě přišel pán, který měl ve žlučníku 36 kamenů. Měl těžký zánět žlučníku, obrovské bolesti, a nemohli ho operovat kvůli tomu zánětu, museli počkat, až zánět ustoupí. Měl doma ženu, která se po celou tu dobu o něho výborně starala. Pak šel ke mně, a přišel domů a nic ho nebolelo. První co udělal bylo, že zmlátil tu svoji hodnou ženu. Tady je vidět, že by bývalo pro toho člověka lepší, kdyby si prošel tím utrpením, než že byl hned uzdravený..."
Pak mi povídal o tom, že lidé mohou být na různých duchovních úrovních. "Já jsem četl Bibli nesčetněkrát, a pokaždé jsem tam našel něco úplně nového, co jsem při minulé četbě nenašel. Proto může každý člověk, který čte Bibli tam najít něco, co ho osloví právě na té jeho duchovní úrovni... Čtěte denně Bibli, ta četba způsobí, že budete pořád ve spojení s Bohem. Stačí třeba jedna stránka denně."
(vsuvka: před spaním jsem otevřela Bibli, jen tak namátkově, na 2. list Janův - Varování před Bludaři..verš 7: "Do světa vyšlo mnoho těch, kteří vás svádějí,neboť nevyznávají, že Ježíš Kristus přišel v tle; kdo takto učí, je svůdce a antikrist.....Kdo zachází dále, než je učení Kristovo, a nezůstává v něm, nemá Boha; kdo zůstává v jeho učení, má Otce i Syna. Přijde-li někdo k vám a nepřináší toto učení, nepřijímejte ho do domu a nevítejte ho, kdo ho vítá, má účast na jeho zlých skutcích.")
Na téma léčitelé a různé metody mi říkal, že život je jako rozvětvenej strom, s kořenama a bohatou korunou, a úplně nahoře je to největší světlo, největší energie - Bůh. Pokud se upneme na nějakou metodu, nějaké učení, např. makrobiotiku, tak to je jako když vylezeme na jednu větev a celý život zkoumáme tu větev, lístek po lístku, kůru, apod.. ale výš se nedostanem.
Pak říkal, že když vznikne nemoc, tak ta nemoc má své příčiny, a vždy na samým vrcholu stojí "nejjemnější vibrace", to je duchovní zdraví pak jsou "hrubší vibrace" - to je duševní zdraví a "nejhrubší vibrace" je tělesné zdraví. A vždycky je dobré začít léčit ty jemné vibrace, to jest duchovní zdraví. Často potom dojde k uzdravení těla. (což odpovídá biblickému pojetí).
Jinak on sám o sobě říkal, že veškeré schopnosti, které má jsou mu dány od Ježíše Krista, on sám patří Ježíši a nikomu jinému.
Proto když za ním chodí lidé, aby mi poděkovali nebo přinesli nějaké dárky, tak jim říká, poděkujte tomu nahoře, ne mě, ode mě jste nic nedostali.
(Kamarádka které mě s ním zkontaktovala říkala, že nebere žádné peníze, a když už mu někdo něco vnutí, tak si to chce odpracovat).
Pak říkal ještě i jiné věci, které jsou pro mě těžko stravitelné, například o katolictví, například, že katolické kostely jsou plné andělů a že vpředu u oltáře je obrovské jasné světlo a tím je sám Ježíš, který je tam přítomen. A v evangelickém kostele prý žádné anděly neviděl.. A když se prý vracejí lidé ze mše, tak mají okolo sebe tak obrovskou auru, že každý, kdo takového člověka potká, se tou aurou nabije... a že při svatém přijímání člověk přijme tělo Kristovo a tím je "živ" minimálně týden, a že kněží jsou prostředníky Boha, kteří jimi jsou i přesto, že jsou všelijak hříšní.
Vyprávěl mi v podstatě celý svůj životopis... jak se mu v mládí stal úraz hlavy ¨, prožil klinickou smrt a když se z toho dostal, tak začal viděl, cítit a prožívat věci, které byly divné a neobvyklé. Proto se objednal k psychiatrovi, ale mezitím se mu dostala do ruky nějaká budhistická kniha, která popisovala přesně to, co on prožil. K psychiatrovi proto nešel, a začal studovat Budhismus.
Po nějaké době ho ale Pán přivedl do katolického kostela. Přesto, že o katolících neměl valné mínění, viděl strejce, jak jdou z kostela rovnou do hospody, apod,. Ale přesto ho tam duch Boží vedl. A pak byl pokřtněý, když byl poslouchat papeže na Letenské pláni a strhl se strašný slejvák a nezůstala na něm nit suchá. A tohle byla velice silná duchovní zkušenost a on ji považoval za křest.
Pak se radil s jedním knězem, který pro tento případ našel postup, že ho pokřtil pro jistotu ještě jednou s tím, že "pokud nebyl pokřtěn, tak ho tímto křtí".
Na téma léčení skrze Ježíše mi řekl, že měl jednou vidění, kdy viděl spoustu andělů, jak tkají nádherné, zářící sněhobílé plátno. A on to dlouho pozoroval a potom v nestřežené chvíli šel a zkusil taky tkát to plátno. Ale k jeho hrůze to plátno, které utkal bylo úplně černé. Zhrozil se toho, co udělal a bál se že ho andělé potrestají. Pak k němu přišel jeden z těch andělů, a řekl mu, ať už to nikdy nedělá. Pak opravil to černé plátno a změnil je na bílé.
A on tenhle sen, tohle zjevení považuje za svoje životní krédo, nefušovat andělům do řemesla. On není ten, který tká to bílé plátno.


No, to je v kostce to, na co jsem si vzpomněla. Bylo toho ještě mnohem víc, co mi řekl, ale tohle je asi to nejpodstatnější.
Uvědomila jsem si, že jsem žila v hříchu, k když jsem se (občas) modlila za odpuštění. Ale cítím, že moje duše potřebuje vygruntovat.
V noci jsem se budila a napadalo mě, co jsem za ty léta dělala špatně. Brečela jsem, ale ne lítostí, byly to slzy úlevy.


Dnes ráno jsem šla na neurologii, kde mi paní doktorka řekla výsledek z magnetické rezonance (vyšetření páteře) - je to negativní, žádné ložiskové změny. Děkuji ti Bože!!

2 komentáře:

  1. tak to je jedna veskrze pozitivni a druha zajimava zkusenost. myslim v opacnem poradi. hezke. paja

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych řekla asi toto:
    ať už děláte cokoli, všechno to dělejte k Boží slávě. (1.Kor 10:31b
    Paráda, že je magnetická v pořádku!!!! Janka T.Z.

    OdpovědětVymazat