čtvrtek 4. dubna 2013

Breussova kůra - 40. den

Už si v duchu maluju, co všechno si dám, až tohle skončí...

Ráno jsem docela nervózní a vzteklá, např. nejdou mi zavřít posuvné dveře od vestavěné skříně, protože to tam blokuje košík, kterej leží na poličce nahoře, a já se nahlas vztekám a nadávám, Fafa se tomu diví (asi ho udivuje, když nadává někdo jinej než on..., když vezmu košík a vyhodím ho (stejně byl od mojí nepřítelkyně..) pak zas nejdou dveře dovřít, protože nákupní tašky přečuhujou, tak zas nadávám, že ty tašky několikrát za den přerovnávám, a každej, kdo tam vleze a vezme si nějakou tašku, tak se ani nenamáhá, aby to dal zpátky na místo.

Cítím docela úbytek sil, i když to už cítím docela dlouho. Minimálně 3 týdny.
Trochu hůř se mi dýchá (asi poslední týden).

K obědu dělám narychlo rybu a bramb. kaši a zeleninu, pak jdu na poradu do Aliance, kde zkysnu od 12 - 18 hod. No aspoň mi to líp uteklo.

Na zítřek se těším, protože jdem s Fafou nakupovat do tržnice a já si konečně můžu nakoupit POTRAVINY, které budu příští týden konzumovat!
I když první dva dny to budou jenom šťávy, ale JINÉ!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat