úterý 2. dubna 2013

Breussova kůra - 38. den

Dnes jsem si udělala klystýr z odvaru z heřmánku. Měla bych si ho dělat mnohem častějc, vím, že jsem to flákala...
Potom si dělám celkovou očistu, peeling, meju si hlavu, apod. Pak připravuju Lasaně (vypadají pekelně dobře...)

Odpoledne hlídám Kryštůfka, pak jedu do cesmíny pro peníze, a kupuju si pár věcí, kterými jsme si udělala radost (např. celozrnnou rýži, až mi skončí breussovka, nějakou kosmetiku od Nobilisu, něco Betce, něco pro Baru...rodině koláčky a 700 je v čudu...)

Večer jdu na Geshem, M. s námi není spokojený, prý jsme na tom koncertě minulé úterý neprojevovali dost nadšení a drivu... Nevím, já jsem byla hodně nadšená, u mě to šlo přes emoce, tak nevím... Pak poznamenal,že ženská část souboru celkově neprojevuje moc nadšení...Nevím přesně, o co tady jde.

Plánujeme zkoušky a koncerty, v dubnu bude hodně zkoušek a v květnu několik koncertů.
Učíme se nový spirituál.

Večer hlídám Kr., povídám si s Er., čtu Vikimu... Těším se na zítra ráno, protože přijde Renča.


Žádné komentáře:

Okomentovat