středa 3. dubna 2013

Breussova kůra - 39. den

Už se strašně těším na čerstvé šťávy z jablek, hroznů a mrkve! A pomeranče!
Dopoledne u mě byla Renča, říkala, že jsem moc zhubla. No, jo... dodnes jsem shodila asi 13 kg.
Betka odjíždí s Fafou ke S., docela stres, protože oba vstali pozdě... pomáhám coby nosič a podržtaška :-)

Jinak cítím trochu dušnost, možná že mi chybí železo...a pobolívají mě záda.

Odpoledne jsem byla s Vikim na kroužku badatelů, musí se vystoupat do 4. patra, normálně jsem to nedala! Musela jsem během "výstupu" odpočívat... ach jo...

Pak jsem Vikiho zavedla na tenis a šla pěšky domů, což mi udělalo dobře. Jsem tak zimomřivá, že mám na sobě triko s dlouhým + dva svetry + dlouhej bundokabát a čepici. I tak je mi zima.
Stavuju se ještě pro něco v drogerii, v Bille pro řepu, pak v Meduňce, kde měli šťávu z kysaného zelí, ta mi udělala radost! Nevím ale kolik jí můžu vypít, protože je slaná....doma si dávám dvě štamprle.

Večer práce pro Alianci. Cítím se docela vyšťaveně.

Žádné komentáře:

Okomentovat