pondělí 2. dubna 2012

už zítra - verdikt

neboli mamární konzílium, prakticky to znamená, že k mojí onko dr. přijde v 9 ráno dr. z chíry a na základě výsledku z mamografu z minulýho týdne společně rozhodnou o tom, co bude se mnou dál, jaká operace, v jakém rozsahu a kdy.

No, takže se mám na co těšit. Spousta ženskejch platí těžký prachy za to, že jim předělaj prsa, a já to mám zadarmo! Možná bych se mohla zeptat, jestli by mi při tý příležitosti když už budu v narkóze, neudělali liposukci břicha a stehen :-))

Zrovna nedávno jsme se bavily se sestřenkou Verčou, která je trošku hozená do ezoterična, ona zastává názor, že když si člověk něco hodně přeje, že se mu to vyplní, a já jsem jí řekla, jsem si vždycky přála pevný dvojky. "No, víš," odpověděla mi se smíchem, "příště musíš svoje přání formulovat trochu přesněji!"

Žádné komentáře:

Okomentovat