úterý 17. dubna 2012

nějak dlouho jsem tady nic nenapsala... je to asi tím, že dny plynou docela v pohodě, užívám si posledních dnů kdy mě nic nebolí, není mi špatně a vlastně ani nic moc nemusím.
Na hlavě mi roste takový divný roští, nevím co z toho bude až to vyroste, zatím jsou to takový trsy bílejch delších vlásků a pod tím mi prorůstá taková hustší jakoby podsada z tmavších vlasů. Tak nevím jestli budu nakonec bruneta nebo platinová blondýna ;-)
Ale není to ještě na to, abych chodila bez šátku, to by se mě moh někdo leknout a ještě bych způsobila někomu nervovej otřes.
Jinak skoro každej den mám nějakej sraz někde s někým... někdy i dva nebo tři.
Betka se učí na maturitu, Erička se snaží úspěšně ukončit první rok na gymnáziu a Viki začal chodit sám do školy a ze školy. Taky začal
chodit s klukama sám ven (na nedaleké hřiště).
Dneska jsem byla s Renčou a s Jackinkou na psí louce, a stálo to za to. Netušila jsem, že s pejskama je taková legrace. Jackie lítala po hřišti s pejskama a vypadalo to, jako by se skoro neodrážela od země, byla jako nějaká vodorovná letící čára, jenom ty nožičky jí kmitaly. Běhala tam s různýma pejskama a jeden pejsek se jí docela vážně dvořil.
No a jinak, termín operace se blíží, už jenom 14 dní..
Nějak si neumím představit co bude POTOM. Tak si to radši nepředstavuju. Chtěla bych ten čas nějak pozastavit, ale nejde to, letí jako splašený.
Ale snažím se radovat se z každého dne a užívat si jaro.

Žádné komentáře:

Okomentovat