čtvrtek 8. března 2012

jak se mám...

hekticky, i když to zní divně :-)
vlastně ani moc nestíhám psát blog, protože jsem pořád nějak něčím zaměstnaná... například včera: dopoledne pochůzky a nakoupit pár věcí, abych mohla udělat moje oblíbené jídlo - indické kari, pak přišla na návštěvu Renča a pak jsem měla odvézt kluky na tenis, ale auto nikde. Volám Fafovi, a on zapomněl že je středa a že jezdím s klukama na tenis a odvezl si auto. Sice mi navrhoval, abych si pro něj přijela na Florenc, ale zdálo se mi trochu mimo jezdit pro auto 4 stanice tramvají jenom proto, abych mohla ujet tím autem 1 stanici tramvaje na tenis a zpět.. ;-)
Tak jsme šli pěšo.. bylo hezké počasí, takže procházka byla příjemná. Pak jsem se vrátila domů a šla na chvilku s Renčou a s pejskem Jackie na procházku. Mezitím tatínek Vikiho kamaráda Davida přivezl kluky z tenisu, a po malé svačince jsme začali psát s Vikim úkoly, a protože je nerad píše sám, přinesl si všechno ke mě na můj psací stůl. Pustil se do psaní a přitom se zuřivě škrábal v hlavě. Vzpomněla jsem si na jeho vlastnoručně psanou poznámku v notýsku "POZOR VÍSKIT VŠÍ" a (už po několikáté, ale nikdy jsem nic neobjevila) jsem mu začala prohlížet hlavu a přitom jsem mu svítila na hlavu silnou lampou. Najednou jsem uviděla úplně nepatrnou bílou tečičku přichycenou na vlasu na dole u kořínku, pak sem tam další...a nakonec živou veš!
Dostala jsme mírný hysterický záchvat, začala jsem pobíhat sem a tam a po chvíli zmatkování jsem Vikiho svlíkla a posadila do vany na malou židličku a strojkem oholila skoro dohola! Pak jsem běžela hledat protivšivý šampon (Viki mezitím začal ty chomáče vlasů splachovat do odpadu vany...uf..)umýt mu hlavu, dát čisté prádlo..
pak začaly hektické protivšivé aktivity, převlíkání ložního prádla u Vikiho i Eričky, veškeré oblečení putovalo do špíny, začala jsem prát, pak si začala Eri mýt hlavu tím protivšivým šamponem, pak jsem jí to žehlila - malý pramínek po pramínku...
a večer mě čekal úklid kuchyně, a nakonec asi v půl 11 jsem odpadla...
Dnes dopoledne u psycholožky (biografická terapie, kterou mi doporučila paní doktorka přes jmelí, ještě nevím, jestli to k něčemu bude.. uvidíme, přinejhorším jsem vyhodila pár tisícovek oknem..)bylo hnusně, mrholilo, ale byl krásně voňavý vzduch, bylo v něm cítit jaro.. pak jsem jela do Karlína, kde měla Erička plánovaný casting, trvalo to naštěstí necelou hodinu, pak domů a uvařit oběd..
a po obědě malou chrupku, pak vstát a vyběhnout pro další antivšivé šampony, protože ten co jsme měli doma (capissan) je spíše preventivní než léčebný (nechala jsem v lékárně 700 za dva šampony, Parasitose a Paranit) pak na poštu pro balíček a zeptat se, co je s penězma od pojišťovny - pojišťovna mě ujišťovala telefonicky i písemně, že peníze za prosinec a leden mi poslala 20. února, přesto nic nedošlo, dnes mě ujišťovali na informační lince pojišťovny, že peníze byly poslány 24.2. a na poště tvrdili, že ŽÁDNÉ peníze pro mě nedorazily.. tak asi to vzaly oklikou přes Severní pól..
No a pak domů, chvilku skypuju s Pájou a od půl 7. mám večerní Biblicky kurz pro 40tníky - dnes nově!
Pak Eričce pomoc umýt vlasy Parasitosem, našoupat Vikiho do postele, přečíst Rychlé Šípy a Kačera Donalda, donutit Eri uklidit kuchyň...
a najednou je 22:30, ještě zacvičit svoji sestavu a pak do pelechu..
No a tak je to víceméně pořád...

pro dnešek Good night:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat