neděle 24. února 2013

Breussova kůra - den 1

Dnes držím 1. den Breussovu protirakovinnou kůru. Nechci se tady podrobně rozepisovat o co jde, základní informace jsou zde http://breussova-dieta.webnode.cz/totalni-protirakovinna-kura/
Ráda bych vydržela těch 42 dní, ale zatím jsem si jako cíl stanovila 1 týden.

Váha ráno: 77,1 kg

Dnes se ke mě přidali naši, včera jsem jim i sobě v tržnici nakoupila zeleninu. Maminka si pochvalovala, že 1) nebude muset týden vařit 2) ušetří, protože jsem spočítala, že cena za potřebnou zeleninu pro 1 osobu na týden je cca 100 Kč :-) 3)zhubne

Jinak moje pocity dnes: Kolem oběda mě přepadl docela hlad, nejhorší bylo vdechovat vůni pečeného kuřete (pro mě jakožto pro vegetariána!!!) který jsem zahnala několika doušky šťávy a šalvějovým čajem.

Pak mě trochu pobolívala hlava a cítila jsem se unaveně, tak jsem si šla lehnout. Teď asi po hodině spánku se cítím líp. Chtěla jsem jít ven, protože doporučujou hodně procházky venku, ale zalezlo slunce a pak už se mi nechtělo. Začnu od zítřka..
Pomyšlení na to, co mě čeká mě ale naplňuje radostným očekáváním.

A důvod, proč do toho jdu?
1) váha, která mi narostla o 7 kg o léta
2) to, že se cítím hodně unavená, bez energie a bez vůle, jakoby těžkopádně..
3) mám strach z tý potvory, aby se mi nevrátila
4) vysokej tlak
5) celkové ozdravení a pročištění organismu

Žádné komentáře:

Okomentovat