středa 15. srpna 2012

komentář z FB ke křupavým sušenkám

Hodila jsme recept na moje křupavé sušenky na facebook a přišel mi tenhle komentář od jednoho známého, bydlícího momentálně v New Yorku, ve kterém reaguje na sladidlo Sladěnku a kukuřičnou kaši Mišutku:

"Tedy Ester, tos mne tedy dostala! Tesil jsem se, ze to zkusim, ale v NYC jsme na obchody, kde by meli Mišutky a Sladěnky proste kratci.
Dost mne prekvapuje, ze to nemaji byt hrozinky z dolinky, Strouhanek kokosánek, Skorice od Svateho Morice a prasek do peciva Bublínek. A voda je snad jenom z vodovoda? Ani napad! Vody prinese kelimek nas kamarad Kremilek od vily Amalky z jeji male studanky.
Diky moc, krasne jsem se pobavil. Prejeme vsechno nejlepsi - zkus to nekdy jenom lehce posusit do 80C - to by pak mohlo byt skoro RAW food - to tu ted hodne frcii."



Ondro díky, smála jsem se až jsem brečela. Ke zdravým makrobiotickým sušenkám a kávě Caro ještě trocha zdravého řehotu - co víc si můžu přát? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat